geen zaad

Hallo,

is er hier ook iemand die het heeft meegemaakt dat de man na 2 semenonderzoeken geen enkele zaadcellen had. zo ja wat hebben jullie gedaan? hoe ga je ermee om? Want ik weet het nu even niet meer, ik zit een beetje in de put. Hopelijk krijg ik hier antwoord op.

Vriendelijke groet,
nicolet

Jeetje...da's rotnieuws zeg ! Tja,wat zou ik doen ? Eerst even goed uithuilen en dan jezelf bij elkaar rapen en er tegenaan met de middelen die er zijn om wel samen een kindje te mogen opvoeden. ( als jullie hier dan beide achter staan ) Er is vast wel een stichting/bureau of iets dergelijks die jullie hier in kunnen informeren en begeleiden. Heel veel succes gewenst,XXX

Goh zeg, wat rot voor jullie! Ik hoop dat er hier meiden zijn die je een steuntje in de rug kunnen geven. Ikzelf kan er niet over meepraten. Mijn vriend heeft weinig zaad van slechte kwaliteit. Ik hoop dat jullie er uit komen. groetjes Noortje

tjeetje wat een rotbericht zeg! zal wel het nodige verdriet met zich meebrengen, wat een tegenslag. Ik zou als ik jullie was toch een afspraak maken bij de uroloog, om uit te laten zoeken of er een oorzaak is dat je vriend geen zaad heeft, er is niet vaak iets aan te doen maar dan weet je wel hoe het komt.
Verder zijn er nog opties zoals ivf/icsi/PESA, laat je goed informeren!!!!

gr sandra

Jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn. Je bedoelt toch niet de samenlevingstest he? Want als daar niets te vinden was is er nog niets aan de hand. Als het echt het aparte onderzoek van je man betreft dan is het helaas ernstiger. Ik zou me goed voor laten lichten want er zijn nog wel methoden! Ik ken zelfs iemand met dezelfde 0 score die nu wel een kindje hebben!

Sterkte en succes!
gr.Inge

Terug
Bovenaan