Geen zere borsten meer

A

Anoniem

Guest
Haai,

Morgen is mijn nod, sinds vanmorgen heb ik geen zere borsten meer. Ik ben toch bang dat ik niet zwanger ben. Bij mij doen bijna iedere keer mijn borsten zeer en als de pijn weg is wordt ik ongesteld. Ben al 5 keer wezen plassen maar nog geen bloed. Wat denken jullie.......

Groetjes

hee
ja het kan alle kanten nog op! Geen bloed, Geeft moed! maar als je zelf al aangeeft als je geen zere borsten meer hebt, ja dan meestal ongi wordt...kan het natuurlijk ook die kant op gaan!
ik hoop het beste voor je!!!!
Liefs

Herken je verhaal.. voelde een week na de eisprong van alles en vlak voor de NOD helemaal nix meer..
Resultaat was toch echt een positieve test!
Maar kan natuurlijk ook betekenen dat je menstruatie er inderdaad aan komt. Kun je nog nix over zeggen dus helaas.
Heel veel sterkte met wachten en hoop dat je wachten beloond wordt met een positieve test.

Veel Liefs Lisette

Bedankt lieve meiden. We wachten het gewoon af maar ik zou wel ontzettend balen.

Ik laat jullie nog weten hoe of wat.

Greetz

Tja.... testen maar lijkt me... dan weet je het gelijk. Als je regelmatig ongie bent, zul je nu al positief moeten testen als het wel zover is!
Klachten zeggen niks. Bij mijn eerste waren mijn borsten elke dag gevoelig! En bij mijn tweede de ene dag wel en de andere dag niet, soms een hele week niet...

Dus ja... het zegt allemaal niks....

Het uitblijven van je ongie zou je moed moeten geven... op de rest moet je verder geen vertrouwen stellen...

Mijn man zegt altijd geen zorgen maken over zaken waar je geen invloed op hebt. Maar ja......morgen ochtend wil ik testen, als mijn man erbij is, hij komt vanavond laat thuis van cursus.

Wie weet ben ik wel zwanger.

Jullie horen het morgen of ik moet eerder ongi worden,

Groetjes

Alleen een zwangerschapstest of ongi kan duidelijkheid geven. Kwaaltjes verschillen per persoon en per zwangerschap en passen ook vaak bij de menstruatie.
Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

Terug
Bovenaan