Geen zetpil meer!!

A

Anoniem

Guest
hoi dames,

Mijn dochter heeft een week geleden haar bmr prik gekregen en nu precies zoals voorspelt heeft zij al sinds gisteren koorts, gister kreeg ik er nog een zetpil in maar nu trapt ze , huilt ze krijst ze, schopt worstelt en dergelijke ik durf dat ding niet te geven ook met de thermometer ze trapt en schopt en draait ik ben bang dat ik haar zeer doet, hoe doen jullie dat of hebben jullie dit al meegemaakt, heb nu baby sinaspril gekocht maar dat spuugt ze uit, wat nu.

gr bianca

Hoi Bianca,

Marissa is ook een tijdje ziek geweest en wilde op een gegeven moment ook geen zetpil meer. Ik heb twee tips voor je en hoop dat je er iets aan hebt.
tip 1: paracetamol van 60 mg kopen en die twee geven. Omdat die kleiner zijn vinden ze dat vaak minder erg.
tip 2: De vloeibare paracetamol heb ik door haar danoontje gemengd, die at ze zo op en dan had ze het ook binnen. Verder deed ik ook in de speen van de fles een beetje roosvicee met de vloeibare paracetamol mengen. ook dat ging er wel in. Maar het danoontje werkte hier het best. Sterkte met je meisje.

liefs Linda

Gelukkig ken ik het probleem niet maar ik begrijp wel wat je bedoelt want ik heb hier soms al moeite om een luier te verwisselen dus kan me voorstellen dat je bang bent met een thermometer. Als mijn kleintje weleens niet lekker was gaf ik ook vloeibare paracetamol. Ik deed het gewoon op een lepeltje en dat slikte ze dan zo door.

Nou heel veel sterkte en beterschap,
groetjes van Sonja

Hoi,

Omdat Kyra al zo vaak paracetamol had gehad reageerde ze hier niet meer op. Toen ben ik op aanraden van de kinderarts neurofen voor kinderen gaan geven.
Dat smaakt ook niet vies en kan je zo vanaf het spuitje geven... die kan je ook wat verder in de mond doen dus kunnen ze alleen maar slikken.

Wel vervelend dat je kleine zo veel last heeft van de prikken..... Hoop dat het snel over is!

Groetjes,

Frieda

Hoi hoi,

aaaahhhh wat zielig voor je kleintje!! Ik heb helaas geen tips voor je. Maar wil je wel ff een hart onder de riem steken. T is echt zielig als je uk ziek is.

Hou mn hart eigenlijk een beetje vast, als ik je verhaal zo eens lees. Dylano heeft nl. vandaag zn BMR prikje gehad.

Heel veel sterkte ermee!

Liefs Debby.

hoi dames,

bedankt voor jullie reacties, had niet gedacht dat het zo heftig zou zijn ze is echt al twee dagen niet te genieten, huilen, krijsen, ze gloeit helemaal en wat je ook doet ze wilt niets eten alleen drinken, het is zo zielig maar kan niets doen behalve paracetamol en veel drinken aanbieden, hoop dat het snel voorbij is, heb ondertussen vloeibare paracetamol gehaalt en haar daar wat van gegeven ook met moeite want ze wilt ook geen danoontje of iets anders, hopen maar dat het helpt.

gr bianca

Hoi, zoonlief had van de week ook koorts en toen lukte het ook niet, ik maak de zetpil eerst nat en nu doe ik de beentjes goed vasthouden en goed de voetjes naar z'n hoofd toe en toen lukte het weer! Die tip over het danoontje hou ik in gedachte.....die is handig!!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan