<p>Hallo mamas</p><p>ik zit met een probleempje. Ik heb de liefste man van de wereld en onze relatie gaat super goed. Nu is het zo dat ik sinds ik ben bevallen en ook al sinds ik zwanger ben eigenlijk. Dat ik gewoon totaaaal geen zin heb in andere mensen alleen mijn eigen gezinnetje, en mijn ouders zijn ook nooit te veel. Maar ik kijk er zooo tegen op als hier dan mensen thuis komen. Ik probeer uit te vinden waar dit aan ligt. Ik weet wel dat ik mijn circel heel klein ben gaan maken omdat ik gewoon vind dat die mensen die nu langs willen komen nooit echt interesse hebben getoond ofzo, toen ik nog zwanger was nooit een appje met hoe gaat het met jou en je buikje ofzo. Misschien doe ik dit andersom ook te weinig? Maar ik heb me dat zo aangetrokken. Ik wil heel graag voor mijn verloofde weer zin krijgen en het leuk vinden als er mensen op bezoek komen.. zijn familie woont ver weg en de mijne niet. Ik vind het echt rot voor hem.. zijnn er meer mamas die dit kennen? Voel me zo schuldig maar ik wil graag die knop omzetten. Ik ben zo graag met mijn gezinnetje. </p>