<p>Hoi</p><p> </p><p>Ik ben 22.5 weken en mijn eetlust is al vanaf t begin weg. Overdag gaat t nog wel met een cracker, boterham, havermout, fruit en smoothies maar t avond eten vind ik echt een ramp. Ik heb bijna nergens zin in. En laat staan dat ik dan ook nog moet bedenken wat we eten en t gaan koken. Ik walg van bepaalde luchtjes. Voor mijn zwangerschap stond ik erg veel in de keuken vond t leuk om te koken en gezonde gerechten te maken of tussendoortjes. Nu vind ik dat echt teveel moeite. </p><p>Als ik ga uit eten dan gaat t wel goed. Misschien omdat t dan voor je klaar gemaakt wordt en ik niet hoef te bedenken wat zal ik vandaag maken. </p><p>Als ik aan mijn vriend vraag wat hij wil is zijn antwoord groente. Mja wat moet ik daar nou mee.. t is nu dus vaak aardappels vega vlees groente. Ook iets wat ik normaal weinig om geef maar ja wel heel makkelijk om niet over te hoeven na denken. </p><p>Ik eet over t algemeen Vega. Soms wat vlees. </p><p>Vanavond maak ik een plaattaart met soep. Want tja met dit weer lang in de keuken staan is ook geen pretje Haha. Enuh die wraps komen bij ons ook de neus wel uit. </p><p>Wie herkent zich nog meer hier in en wat zijn jullie oplossingen? </p><p>Vraag vaak om tips bij andere maar dan denk ik gadverdamme dat ga ik echt niet maken. </p>