Geen zin in eten...

Hoi allemaal,

Ik heb de laatste 2 weken zo geen zin in eten. Als ik naar mijn werk moet dwing ik mezelf om rond 10 uur een boterham te eten maar het staat me zo tegen. Tussen de middag eet ik dan maar yoghurt met musli om nog iets van vezels binnen te krijgen. Fruit vind ik wel lekker en dat eet ik dan maar heel veel. Avond eten, eet ik wel maar het smaakt echt werkelijk nergens na. Had deze gekke tik niet bij de eerste maar nu vind ik echt niks meer lekker.

Heeft iemand hier ook last van en wat eten jullie dan? Snoepen heb ik nooit gedaan en dus tijdens mijn zwangerschap ook niet. Oh ja ben trouwen 24 weken.

Gr. Ab

Ik heb ook niet echt zin in eten, kan zo dagen lang op boterhammen leven.Maar ja zal me idd toch moeten dwingen om iets binnen te krijgen, maar van warme maaltijden moet ik toch weinig hebben.

Ik maak vaak salade van brocoli of bloemkool, eventjes koken met wat zout en dan als het afgekoeld is in stronkjes mengen met (knoflook)yoghurt is erg lekker.

Ook maak ik zelf brood / broodjes en pizzas met veel groenten, wanneer je iets zelf maakt vind je het vaak toch lekkerder en krijg je er meer zin in om te eten.Maar weet niet of je zon kookgek bent..

verder weet ik het zo ook niet, ja ik slink nu zwangerschaps vitaminen omdat ik dus niet elke dag groenten enzo eet...

Ik heb het ook heel erg (gehad). Moest mezelf dwingen om te eten en kocht dan ook maar dingen die ik echt lekker vind, want anders deed ik er nog weinig mee!
Ik weet niet hoe het is met je startgewicht en of je wel iets aangekomen bent de eerste weken?
Ik had zelf een vrij hoof startgewicht, 95,8 kilo. De laatste weging was 95 kilo, dus ik ben eigenlijk zelfs afgevallen...
Ik zit nu in week 38 (37/3) en de baby ligt qua groei helemaal op schema!
Ik heb wel altijd elke dag mijn vitamines genomen en ook veel fruit gegeten! Het belangrijkste is, dat jij je goed voelt! Dat is het motto van mijn vk-praktijk, zolang de zwangere zich niet extra moe en belabberd voelt, en de baby goed groeit, dan hoeven er echt geen kilo's aan te vliegen!

Overigens denk ik nu dat de beeb een groeispurt heeft, want ik zou de koelkast mee opeten als ik hem niet openkreeg!

Liefs en maak je niet te veel zorgen!
Sas

Ik heb het ook heel erg (gehad). Moest mezelf dwingen om te eten en kocht dan ook maar dingen die ik echt lekker vind, want anders deed ik er nog weinig mee!
Ik weet niet hoe het is met je startgewicht en of je wel iets aangekomen bent de eerste weken?
Ik had zelf een vrij hoof startgewicht, 95,8 kilo. De laatste weging was 95 kilo, dus ik ben eigenlijk zelfs afgevallen...
Ik zit nu in week 38 (37/3) en de baby ligt qua groei helemaal op schema!
Ik heb wel altijd elke dag mijn vitamines genomen en ook veel fruit gegeten! Het belangrijkste is, dat jij je goed voelt! Dat is het motto van mijn vk-praktijk, zolang de zwangere zich niet extra moe en belabberd voelt, en de baby goed groeit, dan hoeven er echt geen kilo's aan te vliegen!

Overigens denk ik nu dat de beeb een groeispurt heeft, want ik zou de koelkast mee opeten als ik hem niet openkreeg!

Liefs en maak je niet te veel zorgen!
Sas

ja, ik heb er ook last van, voornamelijk 's avonds met warm eten.
dwing mezelf om een bordje leeg te eten (anders ga je erna toch weer snacken mocht je trek krijgen). Wel heb ik ontzettend veel zin in brood, eet nu ook 4 sneetjes ipv 2 per dag. Mijn trek is dus vnl overdag. Het avondeten maak ik altijd wel waar ik zin in heb, maar nu heb ik meer trek in sterkere smaken, dus kruiden helpen wel in het avondeten. Ook eet ik veel fruit. Toch proberen om de vitamines binnen te krijgen natuurlijk.

Helaas ook herkenbaar.
Ben pas 6,5 week zwanger, maar vanaf het begin af aan krijg ik het brood niet meer weg. Het avondeten gaat dan meestal nog wel.
Ik woog 7 weken geleden 52 en nu 48! De laatste dagen ook nog misselijk, dus dit moet wat gaan worden!
Ach ja, het is allemaal voor het goede doel, he.
liefs, Haily

ik herken het ook hoor, mijn altijd vertrouwde ontbijtje met muesi en yoghurt krijg ik nou echt niet meer weg!! Grappig, eet nu meer omdat ik moet eten en ben pas 5 weken en 2 dagen zwanger ;-)
succes meiden!
liefs

Terug
Bovenaan