geen zin in gefrunnik

Wie heeft het zelfde gehad?
Vorige week heb ik een miskraam gehad. Na de korte tijd van 7 wk.
Nu heeft mijn man al weer zin om te klussen, maar ik vind het nog niet eens fijn als hij nog maar laat merken dat ie er aan denkt.
Wie heeft dit ook gehad? Gaat het nog wel over?
Ik ben heel bang om nog eens het zelfde in een korte tijd mee te maken.
Ik hoop dat iemand me kan helpen

liefs kit

Als je nog vloeit moet je in ieder geval niet vrijen. En doe het pas als jij er aan toe bent. Maarre gewoon knuffelen kan je wel doen hoor. Soms heb je gewoon even weer een zetje nodig. Maar nu is het misschien nog wel heel kort dag.

Sterkte
Miep

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Mijn vriend hoefde alleen maar naar mij te kijken en dan werd ik al kwaad. Zo van hoe kan je daar nu aan denken.
Je moet het eerst verwerken.
Als je het alleen doet zodat je niet snel weer zwanger wilt worden dan zou ik het toch met een voorbehoedsmiddel doen.
En anders moet hij gewoon geduld hebben.
En zolang het bloed moet je het echt niet doen hoor. Denk om infecties bij de baarmoeder.

Nou sterkte en ik spreek uit veel ervaring dat het na een tijdje weer beter wordt en dat jullie weer van elkaar kunnen genieten.

Liefs Elina

Hoi,

heb het zelfde gevoel, hoe komt het toch dat mannen bij alles dat vrijen alles weer goed maakt.
Heb vorige zaterdag een mk gehad, mijn man wou al enkele dagen terug , heb hem gisteren maar zijn zin gegeven.
Heb erna redelijk wat pijn gehad en vond het helemaal niet zo leuk.

Veel steun gewenst van
Draakje

Terug
Bovenaan