geen zin in seks

ik heb misschien gekke vraag maar zit er erg mee.
sinds ik zwanger ben nu 20 week heb ik periode gehad dat ik echt zin in seks had nu heb ik al een hele tijd dat mijn man wel heel graag wil en als hij lekker gaat kriebelen vind het eerst heel fijn en dan zoineens blokkeert er iets in mij en kan ik niks meer verdragen word dan helemaal kriebelig en hij mag dan niet meer aan mij zitten. ik vind dit heel erg vervelend en zie er nu steeds meer tegen op kan me slecht ontspannen en voel me vooral schuldig tegen over hem. hij zegt dat hij het wel begrijpt maar merk gewoon aan hem dat het hem ook dwars zit... herkent iemand dit of heeft iemand tips?
 
He wat vervelend voor je meid.
Ik denk dat iedereen wel zo'n peroide heeft, zou je er niet te druk om maken. Komt vast wel weer goed!
Heb eigenlijk geen tips miss gewoon blijven proberen om wel intiem te blijven.
Succes ermee
 
Heel herkenbaar en als ik dan een keer "toegeef" dan heb ik erna flinke krampen... Dat maakt de zin er niet beter op.
Erover blijven praten met manlief en hopelijk trekt het snel weer wat bij
 
hoi, verwen elkaar eens zonder gemeenschap beide personen zijn bevredigd zonder dat je echt verder hoeft te gaan, dit kan je altijd uitbreiden door een stapje verder te gaan. ook kun je het opbouwen door gewoon lekker met elkaar te knuffelen of tegen elkaar aan liggen als jullie naar bed gaan zodat je wel de intimiteit houd.

succes ;)

groetjes non
mama van kleintje van 5 mnd
 
Wat herkenbaar.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik juist heel veel zin in seks. Helaas is die zwangerschap in een miskraam uitgelopen dus de pret was van korte duur.

Nu ik voor de tweede keer zwanger ben, heb ik last van het tegenovergestelde: bijna geen zin in seks.
Ik sluit me ook aan bij de tips die Non geeft. Het werkt wel als je gewoon lekker met elkaar knuffelt (als je partner het ook niet erg vindt om geen seks te hebben, wat ook heel belangrijk is.) De seks komt uiteindelijk vanzelf wel.

Ik zou het gewoon eens uitproberen als ik jou was.
Succes.
 
Terug
Bovenaan