geen zin in sex?!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden.
allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
ik ben op het moment 23 weken zwanger en wil van jullie weten of iemand ook last heeft van "het geen zin hebben in sex"?!
ik heb namelijk helemaal geen behoefte aan dat gefriemel en delen van lichaamssappen (sorry). ik vind het allemaal maar klef en niet fijn en er kan nog net een kus vanaf.
ik vind dit zelf heel naar en voel me schuldig omdat ik daardoor heel afstandelijk over kom bij mijn vriend.
ik wil wel gewoon knuffelen enzo.. maar meer niet.
wie heeft hier ook last van.
dit is mijn 2e zwangerschap maar de vorige x had ik dit niet.

liefs britta

Hahahaha, nou, als iemand er last van heeft dan ben ik het wel hoor.

Ik ben nu 39 weken zwanger en in heel de zwangerschap hebben wij het 2x gedaan!!!!

En dan nog niet eens zozeer dat ik er zin in had, maar ik vond het zo sneu voor mijn vriend, dus vandaar.

Je bent dus echt niet de enige.

Groetjes Sharon.

Hoi britta,
Ik zit met hetzelfde probleem en ben nu 32w1dag en had dit ook bij de eerste zwangerschap geen last van. Ik kan er nu niet warm of koud van worden het doet me niks al dat gefriemel aan mijn lijf. Wij kunnen er gelukkig een beetje om lachen we zeggen maar steeds tegen elkaar dat we de langste tijd er op hebben zitten haha.

groet bianca

hej meiden,
thnx voor jullie reactie's het is fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
maar toch vind ik het zo sneu voor mijn vriend want ik weet niet de preciese reden waarom ik het niet wil. ja misschien door de hormonen ofzo.
maar in ieder geval er zijn meer mannen die geduld moeten hebben haha.
suc 6 allemaal xx

heyhey.
je bent zeker niet de enige!
ook ik had er totaal geen behoefte aan.
een kroel deed mij veel meer, gewoon lekker in zn armen in slaap vallen.
nu ben ik bevallen en kan het niet, heb er ook totaal geen zin in dus heb nu een mooi excuus hahaha.
ach, zal allemaal wel weer goed komen toch?

succes met je verdere zwangerschap!

liefs, do

Hey.

ooooooooooo wat herkenbaar zeg en wat fijn om te lezen dat ik toch echt niet de enige ben. Bij mijn vorrige zwangerschap had ook ik hier helemaal geen last van maar nu.....
Al die polonaise aan mijn lijf....moet er nu even niet aan denken zeg. Even lekker een knuffel of een zoen vind ik prima maar meer kan ik niet hebben. Ik vind het o zo zielig voor mijn man maar op de een of andere manier lijkt hij het wel te snappen. Misschien ook omdat deze zwangerschap totaal anders is dan de andere.
Bij de vorrige had ik nergens last van maar nu lijk ik, bijna, alle kwaaltjes wel te hebben die er zijn. Ach ik denk maar zo, er komt wel weer een tijd dat we alles dubbel en dwars in kunnen halen.....haha.

Groeten van Miena.
(29w en 3d van 2e wonder).

Hahaha!!!
Ik ben zo blij dat jullie dit ook hebben.........
Ik vind het verschrikkelijk, he tlijkt net of ik mijn lieve menneke niet meer aantrekkelijk vind ofzo. Kroelen en over mijn rug kriebelen vind ik allemaal prima, maar bij de gedachte om eens lekker te zoenen word ik al bijna onpasselijk, laat staan sex hebben.........
Ben nu 12,5 week zwanger en hebben het 1 keer gedaan..............omdat ik vond dat ik het verplicht was aan mijn ventje.........

gelukkig is hij heel begrijpend......

Groetjes Rimke

Ik ben nu 24 weken zwanger en sinds de bevruchting niet meer "actief"'geweest.
Knuffelen vind ik wel heerlijk, maar that;s it!

Dus ik ben sexloos, ofterwijl mijn partner...

Halen we na de bevalling wel in hoop ik ;-)

Terug
Bovenaan