geen zin in sex..

voordat ik zwanger was hadden we bijna elke dag sex, nu is dat heel anders; heb er namelijk helemaal geen zin in! Ik geef soms wel es toe aan mn vriend, anders vind ik het ook zo zielig voor hem (hij heeft dr wel alle begrip voor) en dan terwijl we bezig zijn krijg ik toch soms wel zin, maar t spontane van mijn kant uit is dr af..
Heeft dus niks te maken met vermoeidheid, maar met echt geen zin hebben. Kzit nu in week 27. Herkennen andere dames dit ook?

Hoi Lyke,
Wat vervelend voor je! Volgens mij komt het gewoon omdat je hormoonhuishouden zo veranderd is, dat je libido ook heel anders kan zijn normaal. Ik merk wel dat mijn libido tijdens mijn zwangerschap enorm schommelt. In het begin enorm veel zin, toen weer een hele tijd helemaal geen zin en nu wisselt het per dag enorm.
Gelukkig dat je vriend er wel alle begrip voor heeft. Als straks na je zwangerschap je hormonen weer een beetje in balans zijn, zal je libido ook wel weer in balans komen! Sterkte!
Liefs,
Mar

Hey Lyke,

Ik herken je verhaal wel hoor. Mijn libido is ook zero op het moment. Het zullen idd de hormonen wel zijn en dat in combinatie met moeheid enzo. Als k op mijn bedje lig denk k maar aan 1 ding, k wil slapen. En dan die buik, die gaat in de weg zitten haha! Ik voel me er gewoon even niet zo fijn bij|! Dus zou je geen zorgen maken je bent niet alleen. Alleen soms is t gewoon moeilijk he! Dan mis je een beetje de intimiteit! Wie weet springen er over een paar weke de vonken weer wel vanaf! Daar hopen we maar op. En anders ........na de bavlling een week of wat erna...:D Das alleen op dit punt nog zooooo ver weg!

Liefs

janne b en marjolijn tx voor jullie berichtje en de support! Baal dr zelf enorm van en vindt t sneu voor mn vriend, met mn eerste zwangerschap had ik hier niet zoveel last van..
f w88 nog en na de bevalling, wanneer t weer kan gaan we dr gewoon weer tegenaan he haha. tx voor jullie steun!

Hi Lyke,

Een berichtje die ik volkomen begrijp. Ik heb zelf namelijk hetzelfde. Voorheen toch wel elke dag en nu mag hij van geluk spreken als hij het één keer per week krijgt. Ik moet me er wel toe zetten, doe ik dat niet, dan gebeurd er ook niks. En als we het dan eenmaal doen is het heerlijk. Dan begrijp ik niet dat ik die zin niet hebt. Ik probeer mijn man dan ook uit te leggen dat het iets lichamelijks is, want geestelijk wil ik wel.
Ook inderdaad die buik. Ik vind mezelf namelijk nu niet echt de meest aantrekkelijke persoon. Ook vind ik het lastig omdat het niet zo fijn aanvoelt als dat ik niet zwanger zou zijn.

Ach, ik zie het zo, nog een paar maandjes en dan is het voorbij. Dan is het even opknappen en dan hopen ons snel weer de oude te voelen. Toch?

xx

Hoi,

Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. Nu ook niet zoveel zin maar als het eenmaal gebeurd dan is het ook wel weer fijn. Mijn mannetje heeft er gelukkig ook begrip voor maar vind het wel jammer dat het op een laag pitje staat.

En idd nog een paar maandjes en dan komt het vast wel weer op gang.

Liefs Cindy

Terug
Bovenaan