Geen zin in sociale afspraken...

Hey meiden,

ik ben sinds een paar weekjes bij een koor, op zich hartstikke leuk maar ik merk dat ik nu al weer geen zin heb om ervoor de deur uit te gaan. Het is op loopafstand (nu nog, vanaf volgende week als ik verhuisd ben op fietsafstand), heb de auto voor de deur staan, maar wil gewoon op de bank hangen, TV kijken of slapen. Ik ben echt zo'n persoon met een winterdip, erg moeilijk om de deur uit te gaan als het donker en koud is... En slapen, ik kan altijd slapen, rustig de hele dag!!

Maar wat zo frappant is, als je er dan bent, is het toch meestal gezellig. Ik had toen ik studeerde ook niet altijd zin in afspraken met vriendinnen, maar het was altijd zo gezellig. Wat is dat toch met mensen en vooral vrouwen....

Zo, even een beetje medeleven zoeken, er zijn vast wel meer meiden die dit herkennen, voel ik me niet meer zo Remi whahahahahahahahaha

liefs Jenneke

He, nou je hoeft je niet meer remy te voelen hoor. Hier nog zo eentje met een enorme winterdip. Ik heb een abbo op de sportschool, maar heb echt geen puf om te gaan. Ik ga me dan ook maar weer afmelden daar, want dan is 45 euro toch wel veel geld. pffff. Ik ga maar eens een kaart voor de zonnebank halen ofzo, misschien dat een beetje uv stralen mij uit die dip kunnen krijgen. Natuurlijk eerst eventjes mijn vakantie afwachten.

Succes met je dip!!

Gr. Natasja mv Jamie

Hier nog zo'n miep. Ook ik heb het weer zwaar te pakken, moe moe en moe, geen zin, alleen in hangen op de bank met een lekker koppie thee. Ik heb vreselijk moeite om mijn bed uit te komen en zie er uit als een zombie. Wat een tegenstelling met de zomerperiode........Toch denk ik maar....het is alweer januari, eind februari is het alweer voorjaarsvakantie...Nog effe dames....en dan knappen we weer op!!!

Groetjes Hanneke

Hoi hoi!
Hup onder de zonnebank jij! Met regelmaat!
Dan krijgt je lichaam het licht dat het nodig heeft en niet krijgt en daardoor in een dip raakt.
Dan kun je daarbij nog even Supradine Forte ofzo kopen (bruistabletten) daar doen mensen met een dip ook energie van op. Probeer het een tijdje en kijk hoe je je over twee weken voelt. Waarschijnlijk mis je gewoon wat licht en vitaminen.
Sterkte!
Liefs Nelleke

en het was natuurlijk reuze gezellig gisteren...

Nelleke, die zonnebank  is inderdaad heerlijk, maar ben toch altijd een beetje huiverig voor UV stralen

ik heb het al mijn hele leven hoor hahahahaha

en dan vanochtend, wekker om half 6 terwijl ik pas  half 12 erin lag

ach we zijn er weer (op het werk)...

Terug
Bovenaan