<p>Hoi,</p><p>Ik heb, of had, beter gezegd, een vriendin, maar dit is niks meer.<br />Als het contact niet van mijn kant komt, hoor ik niks van haar. <br />(Zij woont samen met haar vriend en ze hebben een kind) <br />(En ik ook trouwens)</p><p>Ik was er vorig jaar al een keer eerder klaar mee, en toen had ik gezegd tegen mijn vriend, laat het contact nu maar eens van haar kant komen! En toen hebben we echt 5 maand niks van hun gehoord.<br />Ook willen zij om een of andere reden nooit bij ons komen.<br />Iedere keer als we met hun zouden afspreken was er wel weer een smoes waarom ze niet bij ons konden komen en ''moesten'' we altijd daar heen (ze wonen 40 minuten van ons vandaan) dus ja ook niet naast de deur.</p><p>De afgelopen keer, inmiddels 2 maand geleden, zouden we afspreken, zij zouden nog een keer gezamenlijk bij ons op kraamvisite komen. <br />(zij was wel alleen een keer bij mij geweest op kraamvisite, maar ook niet echt van harte ging dat, ze zei nauwelijks wat en als ik niks vroeg was het stil en liep het gesprek steeds dood, heel ongemakkelijk was dat!)<br />Maar toen hadden ze ook weer zo'n aparte smoes.<br />Dus zijn we daar weer geweest. Dus we zijn eigenlijk bij hun geweest voor ons eigen kraamvisite!<br />Want zij is zwanger en ik had zoiets van nou ja laten we maar gaan, want ze is zwanger en kunnen we ze persoonlijk feliciteren.</p><p>Maar goed. Nou was er tijdens mijn zwangerschap een babyshower voor mij georganiseerd (wist ik niks van) en was zij ook uitgenodigd. Maar ze had afgezegd met als excuus dat haar zoontje ziek was. <br />Heb ook geen berichtje gehad daarna met de vraag hoe het was oid.. helemaal niks!</p><p>Anyways, nou is zij ook weer zwanger. Maar het staat me zo erg tegen om haar wat te sturen (hoe het gaat oid, omdat zij dat ook nooit bij mij gedaan heeft, en ze doet ook zo ongeïnteresseerd naar mij toe) <br />En nu ben ik uitgenodigd door haar moeder, voor een babyshower. Haar moeder weet natuurlijk niet dat ik haar nog nauwelijks spreek.<br />Maar ik had gezegd, dat het me leuk lijkt om te komen.....<br />Maar het lijkt me helemaal niet leuk! Heb er totaal geen zin in....</p><p>Dus nou weet ik niet echt hoe ik daar onderuit moet komen. Ook een smoes verzinnen? En wat moet ik met deze hele situatie? Ik heb er eigenlijk gewoon geen zin meer in. Het staat me zo erg tegen om zelfs een simpel berichtje als ''Hoe gaat het?'' te sturen. Omdat zij dat ook niet doet! (sinds mijn bevalling heeft ze niet eens gevraagd hoe het nu gaat met mijn zoontje oid)<br />Dusja, wat nu? </p>