geen zin meer om te werken....

pfff, ik heb zoo geen zin meer om te werken! Ik wil alleen maar thuis zijn, kroelen met mijn jongste dochter die bijna naar school gaat en alles voorbereiden voor de komst van ons kleine mannetje... Maar ik moet nog 2 weken werken. Gelukkig maar 11 uur per week, maar ik heb de focus niet meer. Herkennen jullie dit?

Ben je dan 34 weken of nu al? Anders zou je nog kunnen besluiten je verlof nu al in te laten gaan....

Denk dat het voor de meesten wel herkenbaar is ;-)

Sterkte en succes nog even!!

Nog even volhouden heb je iets om naar uit te kijken. Ik had drie weken vak voor mijn verlof dus beleef het anders + ik werkte de laatste twee weken ook niet meer op de groep.

Herkenbaar hoor die dip. Drie weken geleden had ik em ook. Had totaal geen motivatie meer.
Maar afgelopen twee weken prima gewerkt. Had stiekem nog geeneens zin om te gaan.
Heb ook leuk werk en ga t missen!
Al is het verlof voor thuis natuurlijk wel heerlijk.

Nog ff doorzetten!!! Je bent er bijna!

Vandaag weer effe gewerkt, was ook wel weer leuk. Ik weet niet, je komt in een soort coconnetje heb ik het idee...
Maar ik zit nu op bijna 33 weken, ga met 35 weken met verlof. Ik zou nog eerder kunnen gaan, maar ik heb afspraken met mijn clienten die ik wel wil nakomen en voor hen is het afscheid ook belangrijk. Dus ik ga toch maar door toch ik echt weg mag:) En wat zeur ik nou, ik werk maar 11 uur per week en heb super leuk werk! Ik denk dat ik het straks ook nog ga missen:)

Ik heb ook niet zo veel zin meer in de laatste week. Ik ben ook met cliënten aan het afronden en daar haal ik wel nog energie uit, alleen als dat papierwerk nog. Ai!

Vandaag voor het laatst bij een van mijn locaties geweest en een mand vol cadeautjes meegekregen. Dus dat maakt het ook zeker weer leuk.

Deze keer kijk ik ook meer uit naar mijn verlof, vorige keer moesten ze me echt zo ongeveer wegsturen en verveelde ik me te pletter in mijn verlof. Maar ik merk aan de harde buiken/voorweeën dat het echt wel tijd is om gas terug te nemen. Heb het toch maar mooi geflikt om weer 2x tot 4 weken door te werken :)

Terug
Bovenaan