Geen zin meer

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik wil eff over opluchten dat ik het helemaal zat ben dit zwangerschap, ik ben heel blij met me kleine wonder in me buik daar niet van, maar voel me zo moe en slaperig en zwaar en buhhhh.ik slaap niet want ik lig niet lekker in me bed en de kleine schopt en duwt erg veel s''nachts en ik  werk niet  op dit moment, ik hou juist van werken en bezig zijn en ik ben nu alleen bezig met een moeder zijn voor me kindje van bijna 2 jaar en een goede vrouw zijn voor me man, zelfs het vrijen is niet zoals het hoort lijkt wel gehadicapten sex af en toe, voel me niet prettig  met die dikke buik het is mooi maar niet aantrekkelijk.  en ben ook bezig in huis met verbouwen en alles voelt zwaar en benauwd, ik heb geen zin meer in,  het mag van mij heel snel gaan tot 20 ste van oktber als het maar een gezonde kindje wordt.En dan ben ik lekker een normalen mens en kan ik verder  met mijn leven en alles doen met me man en kinderen.het is me 2e en laatste in ieder geval.

Manal 30wk en 2dg

Hai

Ik ben van het septemberforum. Voor de eerste keer zwanger en zit er ook aardig doorheen.
Ik sliep ook lastig maar heb grote kussens in huis en rechtopgezet en zo slaap ik dan niet helemaal rechtop iets schuin.
Tussen mijn man en mij ligt een borsvoedingskussen kunje tegen aan liggen en onder mijn benen mijn hoofdkussen.

Zo gaat het de laatste tijd aardig goed!
Hopelijk heb je er wat aan....

Succes

Jacomien
37 weken en 2 dagen

Hoi,

Hier nog iemand die het helemaal gehad heeft hoor. Vraag mezelf de laatste tijd regelmatig af waarom ik mezelf dit in hemelsnaam voor een derde keer aandoe. Ik ben alle zwangerschappen tot aan de bevalling misselijk en het gaat nooit helemaal onbezorgd. Maar goed als ik dan weer het filmpje van de geboorte van mijn dochtertje kijk dan heb ik er wel weer zin in.

Sex???? Dat hebben wij al niet meer gehad sinds ik zwanger raakte. Ik ben zo kots en kotsmisselijk en kreeg al snel last van mijn bekken. Nee, aan mijn lijf geen polonaise voorlopig.

Manlief gaat zich over 4 weken laten steriliseren dus na de bevalling zien we wel weer verder.

Hopelijk gaan de komende weken lekker snel voorbij en gaat het genieten snel beginnen.

Syl

Hallo!

Misschien is het een idee om je kindje toch gewoon naar de oppas te brengen ondanks dat je nu niet werkt? Dan heb je toch minstens 1 dag voor jezelf, kun je eens lekker gaan zwemmen, een boek lezen of gewoon heel de dag lekker in bed liggen?!

Ik werk normaal 2 dagen in de week en dan gaat mijn dochtertje naar een oppasmoeder, ik kwam bij 25 weken al in de ziektewet vanwege mijn rug maar blijf Emma gewoon 2 dagen wegbrengen, zo kan ik die 2 dagen lekker voor mezelf gebruiken, ik heb meer tijd om iets voor de aankomende baby te doen, zo meer stil te staan bij en te genieten van deze zwangerschap, voor Emma is de afwisseling ook leuk en haar ritme blijft hetzelfde en ik geniet extra van haar de dag nadat ze bij de oppas is geweest.

Groetjes Rian
33w

Ik kan me iets voorstellen bij je verhaal.
Ik begin de klachten nu ook niet meer zo leuk te vinden. Ik draai 2 lange diensten per week en die breken me nu ook aardig op, kan ieder moment in slaap vallen, kramp in de kuiten, vreemde pijnlijke spieren, harde buiken enz enz....
Gelukkig slaap ik nog wel goed en eigelijk mag ik ook niet klagen want verder voel ik me wel goed, ik baal er soms alleen van van al die klachtjes en beperkingen... Maar ja het is voor een goed doel. Nog 2 maandjes en we zijn er van af (stiekem ook wle weer erg jammer)

Sterkte met de laatste loodjes

Monique

Oja..kun je je man misschien ook nog zover krijgen dat hij een dagje vrij neemt als jullie kindje bij de oppas is, kunnen jullie lekker samen een dagje weg, compenseert de matige sex wellicht  en heb je weer eens alle tijd voor elkaar en jullie tweede wondertje, zeker omdat je zeker weet dat dit de laatste keer is is het toch jammer als je nu niet meer geniet.

Succes!

Terug
Bovenaan