geen zin meer....

hallo..

ik weet even niet bij wie ik anders mijn ei kwijt moet hoor,
ben helemaal geen zeurkous. En wil dat ook niet worden, maar ik weet het allemaal even niet meer...

ben nu 39,2 en ik heb echt geen zin meer in zwanger zijn, geniet wel van de beeb in mijn buik hoor, maar krijg nu ook zoveel last van kleine dingen; rugpijn, harde buiken, steken onderin... kan niet eens meer de hond uitlaten zonder pijn in mn buik.

slaap ook echt slecht, maar moet s'ochtends wel op tijd eruit en vrolijk zijn voor mijn zoontje van 2,5.
Zit nu al 2 dagen zowat alleen te huilen. als mn man alleen al vraagt of ik lekker geslapen heb begin ik alweer...

zoon zit nu op het kdv en ik kruip maar weer even in bed, hopen dat het zo weer beter gaat.
Sorry hoor, maar weet gewoon even niet wat ik moet doen....
xxx louise

Geeft helemaal niks hoor! Hier kan je alles kwijt.

Ik herken het heel erg, ik slaap ook erg slecht.. om het uur moet ik naar het toilet, kan niet meer lekker liggen, kramp in mijn bekken enz. enz. :)

Ook extra labiel en piekeren maakt overuren. Alle kleine dingen lukken niet meer, als ik het bed op sta te schudden heb ik al last van mijn buik.

ZO!!! je ziet je bent niet de enige die wat te klagen heeft. Al heb ik verder geen reden want met de uk gaat het super en er zijn dames die het slechter treffen.... maar zelfmedelijden doet het goed zo deze laaatste weken.

Ik weet niet wanneer je weer naar de vk moet maar zou het even aangeven, ik ben er ook over begonnen en je gehoord voelen en dat ze met je mee gaan denken is erg fijn dan krijg je weer een beetje moet.

Toch ook een beetje kleine dingen doen al ben je futloos helpt. Vragen of er iemand even een bakkie komt doen als is het maar een uurtje. Het is ook niet zo bevordelijk als je gaat zitten dippen.

Heel veel succes!

He meis wat naar. en het laatste loodjes blabla zit je ook niet op te wachten.
Ik had het ook op het laatst en met 36.8wk had ik mijn afspraak bij de vk. Daar in tranen uitgebarsten moe, piekeren, lichaam wil niet je kent het. Dus heeft zij voorgesteld of ze even zou kijken of er al beweging in zou zitten en als dat zo zou zijn of ze mocht strippen....Tja als je daar toch met je vingers al zit dan kan je net zo goed strippen dacht ik toen...niet wetende dat dit mijn stort bevalling op zou leveren die middag is mijn dochter geboren.

Misschien kun jij dit ook vragen ook al is de uitkomst van strippen natuurlijk wisselend.
succes he..enne zeuren mag je hier in overvloed doen

Hey Louise,

Ik herken je verhaal volkomen.. Ik ben zaterdag uitgerekend, maar heb niet het idee dat het dan al gaat gebeuren..

Deze week gelukkig genoeg afleiding gehad waardoor de week voorbij is gevlogen. Maar slapen wil idd niet goed meer.. Maar je doet er wel goed aan om dan nu je rust te pakken nu je andere kind op het kdv zit..

Succes met de laatste loodjes en we horen het wel..

dank jullie wel meiden !!!

zelfs erover te 'praten' met jullie lucht al op.
Ik moet woensdag weer naar de vk. (dat is ook mijn uitgerekende datum) daar zal ik het wel aangeven.
misschien wil ze kijken of er gestript kan worden..

en idd winxx,
al die 'goedbedoelde' adviezen over de laatste loodjes kennen we nu wel..
hoor ook de hele dag, "is het er echt maar 1 ??, je bent zo dik !"
en "nou, hij zit nog hoog! die laat nog wel ff op zich wachten hoor haha ."
nou, leuk... :)

Hij is wel gedaald volgens de vk.. en die geloof ik natuurlijk eerder, maar toch!

nou bedankt iedereen, en succes. x

Terug
Bovenaan