geen zin om intiem te worden

Na een rot tijd van misselijk zijn,en vreselijk moe(ben nu 15 weken zwanger) gaat het gelukkig beter met mij.En kan er nu een beetje van genieten. Alleen ik kan geen zin krijgen aan intiem worden met mijn man.Als hij naar mij wijst dan griezel ik al,ondanks dat het voor de zwangerschap super was.Weet dat ik niet de enigste ben,maar vind het zo vervelend voor mijn man. Komt dit gevoel nog wel weer in de zwangerschap,of pas weer na de bevalling?
 
Hoi Inge,

Bij mij was het tijdens de zwangerschap op en neer (soms wel zin, soms niet), maar na de bevalling juist helemaal niet meer. Ik hoop voor je dat het bij jou snel terugkomt.

Succes
 
Beste Inge,

Ik ben nu bijna 24 weken zwanger en ik kan je vertellen dat de zin in intieme activiteiten echt terugkomt. De eerste 3 maanden was ik erg moe, verder gelukkig nergens last van, en had toen ook niet echt zin. Maar daarna ging het beter en nu merk ik amper dat ik zwanger ben (op een paar kwaaltjes na dan). En de zin is ook weer terug gekomen. Dus maak je geen zorgen, ooit komt het weer terug...al zal dit per drouw wel verschillen...

ik hoop dat je iets aan dit antwoord hebt.

Veel succes in je verdere zwangerschap.
Irma
 
ik heb wel een periode gehad dat ik wel weer heel erg zin in sex had tijdens de zwangerschap maar toen ging het vanwege het formaat van mijn buik weer niet zo makkelijk. Na de bevalling duurde het toch geruime tijd voordat alles weer normaal was hoor, zomaar 1 jr. De omschakeling bij mezelf dat ik ook nog vriendin was en niet alleen maar moeder kostte me erg veel energie en tijd.

sterkte en groetjes sandra
 
Terug
Bovenaan