Volgende week is het zover, dan moet ik weer beginnen met werken. Na 17 weken weer aan de slag. Alleen heb ik totaal nog geen zin om te gaan werken. Vaak hoor je dat vrouwen aan het aan van hun verlof weer graag aan het werk willen. Ik heb dat dus totaal niet. Oke, mijn wereld is misschien nu een beetje klein, zie bijna geen mensen. maar om een of andere reden vind ik dat geen probleem. Ik heb er altijd al goed tegen gekunt om alleen te zijn dus mijn dagen samen met mijn dochter kom ik ook wel door.
Het ligt niet aan het werk, ik vind het hartstikke leuk en ga 3 dagen werken ipv 5 dagen. En de creche waar ze heen gaat heb ik ook alle vertrouwen in. Misschien zie ik wel het meeste op tegen de nieuwe routine die we moeten opbouwen om op tijd klaar te zijn om naar het werk en de creche te gaan. Hebben meer moedere hier last van gehad?
Groetjes moeder van Fieke (06-12-06)
Het ligt niet aan het werk, ik vind het hartstikke leuk en ga 3 dagen werken ipv 5 dagen. En de creche waar ze heen gaat heb ik ook alle vertrouwen in. Misschien zie ik wel het meeste op tegen de nieuwe routine die we moeten opbouwen om op tijd klaar te zijn om naar het werk en de creche te gaan. Hebben meer moedere hier last van gehad?
Groetjes moeder van Fieke (06-12-06)