geen zin

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden ,

Ik heb een probleem.
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik meer zin in sex.
Dat was voor mijn eerste zwangerschap ook en ik kan daar niks aan doen.
Zeker rond de tijd dat ik mijn eitje krijg heb ik daar last van.
Dus nu ook.
Als het goed krijg ik morgen mijn eitje.
Nu heb ik het probleem dat mijn man geen zin heeft in sex.
Grrrrrrr
Ik heb al wel wat geprobeerd : samen douchen , naakt staan koken ( dit had wel wat eefect , maar niet genoeg blijkbaar) .
Ik weet het even niet meer.
Ik wil hem niet dwingen , maar ik heb hem ook uitgelegd dat dit moeder de natuur is en ik er echt niks aan kan doen.
Ik heb ook verteld dat sinds ik met de pil gestopt ben mijn lichaam al d'r remmen los gegooid heeft.
Ik heb nu al 3 dagen de zin in sex proberen op te houden en ik wacht op hem.
Zeker nu mijn eitje eraan komt.
Ik heb vandaag al pijn rechts onder in mijn buik gehad.
Meiden wie heeft er tips om mijn mannetje zijn zin in sex terug te krijgen?
Hij heeft nooit zin in sex gehad.
Met vlagen soms , maar 1 keer in de week is goed zat voor hem , maar voor mij momenteel niet.
Wie kan mij misschien helpen ik wil er namelijk geen ruzie om.
Maar hij wil wel graag een tweede kindje erbij.
Sorry dat ik jullie lastig val met mijn sexleven , maar ik weet het momenteel niet meer.
 Groetjes jessica

Hoi hoi,

Vervelend dat je vriend geen zin heeft, net terwijl je op je vruchtbaarst  bent....Misschien kun je proberen om samen een erotische film te kijken ofzo??
Of geef hem een erotische massage en ga vroeg naar bed?
Hoop dat hij vandaag wel zin krijgt!!
Succes,
Suus

Da's echt wel rot voor je zeg, zeker nu je weet dat de eisprong er aan zit te komen.. Pfff........
Bij mij helpt het eigenlijk altijd om hem te masseren van top tot teen en dan voorzichtig af te dwalen en dan merk je vanzelf of iets lekker is of niet... (vooral of hij het lekker vind)Of helemaal insmeren met bodylotion..... Het ontspant zeker en daardoor laat je meer dingen toe. Dan komt hij ook misschien een beetje tot zichzelf, dat wil ook wel helpen...
Soms valt die van mij ook wel in slaap hoor, hihi! Maar dan geloof ik hem pas dat hij echt moe is.
Succes!!!

Hoi,

Is het misschien een idee om je kindje lekker een avond naar opa & oma (ofzo) te sturen, en lekker met z'n tweeen uit eten te gaan of een bioscoopje pakken.
Is ontspannend zo'n avondje en misschien kan je het er dan nog eens over hebben samen. En wie weet wat de avond dan verder brengt....

Succes,
Loes

Hoi

Bedankt voor jullie reactie's.
Ik heb het er met mijn man over gehad , maar dan krijg ik het antwoord ''ik heb gewoon geen zin''.
En als ik dan vraag of het aan mij ligt dan zegt hij dat het niet aan mij ligt.
Dan weet ik het ook niet meer.
Wel weet ik dat ik me gisterenavond en vannochtend echt k*t onder voelde.
Sorry voor het taalgebruik.
Ik probeer vanavond nog iets en anders gaat het deze maand over ben ik bang.

Groetjes jessica

Sorry als het een beetje rot over komt maar wil hij net zo graag als jou een kindje? Misschien zegt hij dat hij geen zin heeft, omdat hij misschien twijfelt?

Hoi Jessica,

Misschien moet je toch nog een keer goed met je vriend er over praten hoe belangrijk het is voor je een kindje. Mannen zijn vaak wat terughoudender, niet zo zeer omdat ze niet willen, maa romdat ze het eng vinden denk ik.
Toen wij vorig jaar begonnen was het bij ons eigenlijk het zelfde, of het was te warm, of hij moest nog iets doen. Vaak wel een smoesje.
Maar nu na mijn miskraam kan hij eigenlijk niet wachten tot we/ ik weer zwanger zijn/ ben. Terwijl ik nu juist een beetje rust wil.

Praat er eens goed over, maar probeer het vooral leuk te houden, als je "verplicht" moet klussen is het voor jou straks ook minder leuk.

Groetjes Shanaz

Terug
Bovenaan