geen zin

Hoi meiden ,

Ik heb een probleem.
Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik meer zin in sex.
Dat was voor mijn eerste zwangerschap ook en ik kan daar niks aan doen.
Zeker rond de tijd dat ik mijn eitje krijg heb ik daar last van.
Dus nu ook.
Als het goed krijg ik morgen mijn eitje.
Nu heb ik het probleem dat mijn man geen zin heeft in sex.
Grrrrrrr
Ik heb al wel wat geprobeerd : samen douchen , naakt staan koken ( dit had wel wat eefect , maar niet genoeg blijkbaar) .
Ik weet het even niet meer.
Ik wil hem niet dwingen , maar ik heb hem ook uitgelegd dat dit moeder de natuur is en ik er echt niks aan kan doen.
Ik heb ook verteld dat sinds ik met de pil gestopt ben mijn lichaam al d'r remmen los gegooid heeft.
Ik heb nu al 3 dagen de zin in sex proberen op te houden en ik wacht op hem.
Zeker nu mijn eitje eraan komt.
Ik heb vandaag al pijn rechts onder in mijn buik gehad.
Meiden wie heeft er tips om mijn mannetje zijn zin in sex terug te krijgen?
Hij heeft nooit zin in sex gehad.
Met vlagen soms , maar 1 keer in de week is goed zat voor hem , maar voor mij momenteel niet.
Wie kan mij misschien helpen ik wil er namelijk geen ruzie om.
Maar hij wil wel graag een tweede kindje erbij.
Sorry dat ik jullie lastig val met mijn sexleven , maar ik weet het momenteel niet meer.
Het zo'n lastig onderwerp.

Groetjes jessica

Ik kreeg op mijn laatste ei-dag dit te horen: Nee, schat, ik ben moe en heb niet gedoucht...

( Nou moet je wel weten dat ie de dag ervoor met een mega -afgestorven-drank-kater een sexbeurt probeerde los te peuteren. ongedoucht, ongetandenpoets em meer viezigheden...En toen had ik uiteraard niet zo bar veel zin, hihihi)
Maarre als met jouw trucjes geen zin heeft dan is het mis hoor! Hubbie zou me bespringen zodra ie ziet dat ik mijn blote reet charmant sta te doen in de keuken, hihihi! En bij het idee alleen al de drie dagen erna ook vrees ik, hahahah!
Succes!

-X- Marieke

Oei, dat is heel vervelend voor je. Bij de meesten is het andersom en zijn het de mannen die er geen genoeg van kunnen krijgen. Heb helaas geen tips ofzo. Je bent geloof ik al creatief genoeg geweest.

Groetjes,
Nelly.

Hi Jessica,
Ik heb dit net aan mijn man voorgelegd, en hij vond het echt heel raar.
Een man geen zin in sex, daar heeft hij weinig van gehoord.
Hij stelde een paar vragen, geaardheid? een ander? niet meer aantrekkelijk?

Hij zei dat een vrouw(bedoel ik niet persoonlijk) zich dan wel eens dit zou kunnen afvragen.

Bedoel ik echt niet vervelend, hoor.
Maar wilde wel even reageren.

Misschien zou je het er met hem eens kunnen over hebben.
Vraag gewoon waarom hij er geen zin in heeft, er is toch wel een reden.
Sterkte.
X

Nou volgens mij hebben jullie al het een en ander geprobeerd. Naakt koken hoe verzin je het haha. Maar goed het is vervelend als de 1 wel zin heeft en de ander niet. En op die manier duurt het ook wel even voordat je zwanger bent.  
Ik hoor wel meer  om mij heen en heb thuis ook een man die soms te moe is voor sex. Misschien voor sommige onvoorstelbaar omdat mannen vaak als sexgeobesereeden worden  geprofileerd. Maar ja als je als man zijnde iedere dag om 5.00 of soms eerder je bed uit moet en savonds pas na 19.00 thuis komt, dan ben je blij als je even op de bank kan hangen of  je stress kwijt kan met een potje tennis en heb je niet altijd nog zin in sex. Vooral omdat  de sex niet kan om 19.00 als je  als man nog wat energie hebt maar pas rond een uur of 22.00 als de kinderen echt helemaal slapen en het huis aan kant is en je vrouw er ook  met der hoofd bij is. Ik snap het wel en  zoals ik al zij ken ik er behalve mijn man meerdere die dat hebben. Weekend je weg kan helpen, maar ja dat werkt niet als je bezig bent om zwanger te raken dan is 1 weeknd te weinig...succes.  

Hoi

Bedankt voor jullie reactie's.
Ik heb het er met mijn man over gehad , maar dan krijg ik het antwoord ''ik heb gewoon geen zin''.
En als ik dan vraag of het aan mij ligt dan zegt hij dat het niet aan mij ligt.
Dan weet ik het ook niet meer.
Wel weet ik dat ik me gisterenavond en vannochtend echt k*t onder voelde.
Sorry voor het taalgebruik.
Ik probeer vanavond nog iets en anders gaat het deze maand over ben ik bang.

Groetjes jessica

Misschien moet je je niet zo focussen op het feit dat je eisprong  er aan zit te komen  en je daarom persée wilt vrijen.. De nadruk ligt dan meer op zwanger willen raken dan op het vrijen zelf.

Geniet gewoon van de keren dat jullie wel gemeenschap hebben en het zou dan extra mooi zijn als je  dan ook nog eens  zwanger zou raken. De intentie is dan zoveel mooier dan dat je je alleen maar richt op je eisprong..

Misschien stoort dát je man/vriend wel. Nu dat je voor een tweede  wilt gaan je ineens wel sex wil en voor die tijd niet/minder.

Ik zou er niet zoveel druk op leggen.. Het komt vanzelf wel.

Terug
Bovenaan