geen zin...

A

Anoniem

Guest
hey meiden

heb al een paar weken dat ik 's avonds helemaal gesloopt ben, ik heb altijd plannen voor de avond (foto's plakken, muziek onder mijn gemonteerde videofilm van Ivar zetten, leuke dingen zoeken op internet, lezen, luisterboek luisteren, muziek luisteren etc etc), maar ik ben meestal zo sloom dat ik toch altijd eindig voor de TV of de laptop...

hebben jullie dat nou ook

Ik kan je de hand schudden ik ben sávonds ook helemaal gesloopt ben blij als ik om 20.00 mijn ogen nog open heb . Meestal lig ik dan al te dutten op de bank.
Nou werkt mijn schildklier ook niet helemaal top maar daar kan het niet helemaal aan liggen.
Binnenkort doen we de kindjes even een nachtje de deur uit en dan gaan papa en mama een winterslaap houden. Ik kan er nu al naar uitkijken

Liefs sandra

Hier komt 'savonds ook niets meer uit mijn handen hoor. Ben blij als de vaat aan de kant is. Heeft ook wel te maken met het jaargetijde; in de herst en winter heb ik altijd veel minder energie en zin om dingen te doen.

Je hebt het over een luisterboek. Daar   heb ik nou nog nooit aan gedacht. Misschien een idee om daarmee op bed te gaan? Direct na het instoppen van de kleine, zelf op bed, met een luisterboek.... Ideaal op een avond waarop je partner weg is....Laat de regen maar komen!

Ellen mv Julian

Nee, dat heb ik nou nooit hahaha!!! Heerlijk toch, lekker op de bank, thee erbij en lekker forummen of tv kijken (of allebei in dit geval). Spoorloos zometeen, heerlijk!

Geniet er maar lekker van, we zijn al druk genoeg de hele dag!!!

Groetjes
Susan

dat heb ik nou de hele dag door.... moet me overdag gewoon aan het werk zetten en eenmaal bezig is er niets aan de hand. En als ik dan iets gedaan heb dan voel ik me zo anders... zo ... nuttig hihihi. Maar goed, zoals ik het eerst gooide op ontzwangeren en jonge moeder....nu zeg ik steeds... ik ben zwanger, daar komt het door...

Al met al denk ik dat ik gewoon een waardeloze conditie heb en meer aan sport zou moeten doen.... na april weer.

liefs

Esther

mmm ja ik denk ook dat het wel te maken heeft met m'n conditie, gewoon geen energie...

en idd, als je dan wel iets hebt gedaan (heb eindelijk een hotel geboekt voor een weekendje weg voor mijn ouders) dan voel je je eigenlijk beter!
overdag heb ik het ook weleens, maar dan is het gewoon geen zin, maar 's avonds zou ik het liefst om 20.00 uur al op bed gaan hihi

liefs Jenneke

oh ja het luisterboek is een groot succes.. als ik wil gaan slapen!!
val namelijk binnen een half uur in slaap, hahahahah

Helaas,zo één ben ik ook op het moment.
Zelfs forummen schiet er de laatste tijd vaak bij in,ik lees wel mee,maar ben te beroerd om in te loggen.
Zal wel aan het weer liggen.
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan