Geen zwangerschaps symptomen

<p>Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger en ben totaal niet misselijk. Vorige week had ik echt honger misselijkheid... nu niks meer.  Heel af en toe wat last van mijn borsten maar verder helemaal niks. Tis dat de test duidelijk zwanger aan geeft... maar zo voel ik me niet...</p><p>Ik ben ongerust!</p>

Sommige vrouwen hebben 40 weken lang geen klachten. Geniet ervan zolang het duurt... misschien over 1 a 2 weken is het heel anders

Ik had ook amper klachten tot nu aan mijn 6,5 weken hoor. Sowieso wel pijnlijke borsten, al is dat al iets minder. De misselijkheid slechts gestart over enkele dagen...

Ik had bij de vorige zwangerschap ook geen tot nauwelijks klachten voor de eerste echo. Alles was prima in orde. Daarna kwamen de kwaaltjes ook. Een jaar eerder al heel gauw gevoelige borsten gehad, maar dat werd een miskraam. Dus klachten zeggen zeker niet alles. Succes. 

Geniet er nog maar even van. Ik zat net zo. Met 6.5 week zo ziek geworden en nu eindelijk met 12 weken voel ik me wat beter. 

gefeliciteerd met je zwangrzwange en herkenbaar dit ;) voor mij waren de kwaaltjes een soort van bevestiging aangezien je het anders alleen moet doen met de test en ongerust als ik even geen kwaaltjes had. Maar inmiddels kan ik de kwaaltjes vrije dagen erg waarderen na alle misselijkheid, vermoeidheid, hoofdpijn en spugen. Het wisselende de eerste weken enorm bij mij. En idd het zegt verder niets. Geniet ervan

Terug
Bovenaan