Geen zwangerschapstekenen

Hoi Lia,

de ene heeft er wel mee te maken en de ander helemaal niet. Ik had zelf geen "verschijnsellen" maar wist op de een of andere manier wel dat ik zwanger was. Ik heb pas na een hele lange tijd positief getest maar wist het eigenlijk voor die tijd zelf al. Het is moeilijk uit te leggen wat ik precies voelde.

Groetjes, Ank
 
Ja hoor, ik merkte ook helemaal niets; niet misselijk, geen zere borsten, geen rare eetgewoonten, geen hoofdpijntjes, geen krampjes in de onderbuik, he-le-maal niets. Pas rond 8 weken werd ik heel erg moe.
Niks aan het handje dus...ben nu 22 wekn!
 
ik had de eerste weken ook nergens last van,alleen dat m'n menstruatie uitbleef maar na 6 weken sloeg dat wel om ben toen tot de 21ste week elke dag misselijk (met overgeven)geweest en heb dat soms nog wel en ben nu 28 weken en 2 dagen zwanger
 
hallo,

Ik ben nu 10 weken en 3 dgn zwanger maar ben zo onzeker! Ik heb geen kwaaltjes, behalve heel duidelijk super moe. Ik heb wel 2 weken geleden een echo gehad, waarop ik het hartje heb zien kloppen. Maar toch maak ik me zorgen. Weet ook iemand of je je baarmoeder al kunt voelen en waar je precies moet voelen?
Alvast bedankt en iedereen heel veel plezier met het zwanger zijn
 
Terug
Bovenaan