geen zwangerschapsverschijnselen

Hallo meiden,
Ik ben momenteel ongeveer 6 weken zwanger van mijn 2e. Ik heb echter helemaal GEEN zwangerschapsverschijnselen! Ik ben niet misselijk heb geen pijnlijke borsten etc. Terwijl ik deze verschijnselen in mijn eerste zwangerschap wel had! Nu weet ik wel dat zwangerschappen veel van elkaar kunnen verschillen maar dit lijkt me niet normaal. Ik denk dus dat ik waarschijnlijk een leeg vruchtzakje in mijn buik heb waardoor ik te weinig hormonen aanmaak. Vreselijk om nu nog 5 weken te moeten wachten op een echo! Herkent iemand dit?Is er iemand die hier wat over wil/kan vertellen?


 
Hai Lot, wil je jezelf Lot2 noemen anders wordt het verwarend!

Ik had tot en met week 7 ook totaal geen verschijnselen daarna barste de hel los en was ik heel erg beroert tot week 14.

Liefs
Lot
25 weken
 
Ik had ook helemaal geen verschijnselen.En ik moet zeggen ik ben nu ruim 34 weken en ik heb nog steeds nergens last van.Ik heb ook helemaal geen zere borsten gehad. Ik zou lekker genieten van je zwangerschap, tot komt echt wel goed. groetjes
 

Ik zou me niet meteen zoveel zorgen maken hoor. Je zegt zelf dat je ongeveer 6 weken zwanger bent, dat kan dus ook iets korter zijn en dan kunnen de misselijkheid enz.. nog komen (begon bij mij pas NA 6 weken).
Ik ken trouwens ook iemand die bij de 1e zwangerschaps hondsberoerd was en bij de 2e zwangerschap nergens last van had.. Kom op... beetje positief blijven hoor.
 
Hallo Lot2,
Ik ben nu ook zwanger van de 2de(17,5wk.), en had in de eerste 10 weken nergens last van hoor. Daarna begon ik last van m'n borsten te krijgen,en veel plassen enzo. Misselijk ben ik gelukkig nooit geweest, ook met de eerste niet. Wacht het maar rustig af,(maar evengoed realistisch blijven)Geniet er van.
 
hoi ik ben nu 31 wk en heb nooit die zwangerschapsdingetjes gehad, nooit misselijk geweest! dus geniet er gewoon van en als je echt onzeker bent, vraag je toch om n eerdere echo? succes gr fie
 
Lot, dat je geen klachten heb wil niet zeggen dat je een leeg vruchtzakje hebt. Ik heb dat ook gehad en ik was wel licht misselijk en pijnlijke borsten. Dus dat is ook geen garantie
 
Terug
Bovenaan