geen zwangerschapverschijnselen

hoi dames,
Naast het feit dat mijn darmen soms rommelen en buik daardoor iets naar voren staat, heb ik nog steeds geen zwangerschapsverschijnselen. (en wat krampen een week geleden) Ik ben nu 8 weken en vind het helemaal niet leuk. Niet dat ik misselijk wil zijn, maar een teken zou toch een geruststelling zijn!

Hoi meike,
Ik herken je verhaal. Ik voel me over het algemeen ook heel erg goed en heb weinig klachten. Dit maakt me erg onzeker omdat ik in januari een mk heb gehad.
Ik moet vanmiddag voor het eerst naar de gyn, dus ben erg benieuwd hoe de echo eruit zal zien.

hoi,
ik ben nu 7 weekjes zwanger, nog heel pril allemaal maar ik zou het liefst ook heeeeeel veel verschijnselen hebben, het is allemaal zo onwerkelijk....het is natuurlijk super als je je goed voelt zonder dat je dagelijks boven die pot hangt maar het is zo onzeker....zou het liefst iedere dag een test doen;)
gelukkig heb ik volgende week donderdag een termijnecho.
hebben jullie die al snel?

hoi meike,
wat herkenbaar zeg...
ik ben nu 7 weekjes zwanger...heb 2 testen gedaan dus ik moet het maar geloven, heb ook helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, beetje grotere borsten en beetje moe maar voor de rest!?!
tuurlijk is het fijn dat je je goed voelt maar het is zo onwerkelijk...gelukkig volgende week een termijnecho....kan niet wachten!
en jij?

sucses vanmiddag mamavansimone!

hoi hoi, bedankt voor jullie reactie. Ik heb volgende week vrijdag pas mijn 1e afspraak bij de verloskundige en de 28e mijn eerste echo! Ik vind het allemaal veel te lang duren! Vooral omdat ik bij m ijn eerste 2 kids bij 6 weken een echo heb gehad!

hoi,
dat het te lang duurt snap ik....ik wil ook 'bewijs', zodat ik het echt kan gaan geloven dat ik zwanger ben!
ik had eigenlijk pas bij 12 weken de eerste echo maar als je dokter belt voor een afspraak dan kan het waarschijnlijk wel eerder.
nu had ik een onregelmatige cyclus en is mijn nichtje werkzaam bij de dokterspraktijk ;) ...dus daarom een termijnecho bij 8 weken.

zag je bij 6 weken al wat dan????

Hoi,

Ik ben nu zwanger van de derde, en ik heb nooit echt zwangerschapskwalen gehad hoor, dus ik hoop dat ik je wat dat betreft gerust kan stellen. Alleen iets gevoeligere borsten, maar de ene dag heb ik dat helemaal niet, en de andere dag weer wel. Maar misselijk, dat soort dingen, nooit last van gehad!!

Balen he, dat wachten op de echo!!

Terug
Bovenaan