Geert!

Lieve Geert, Joyce en Stacey,

Hoe is het met jullie? Alles ok? Dat hopen we hier met z'n allen!
Laat je gauw wat weten?

Veel liefs voor jullie drietjes!

Xxx Marieke en Jasmijn
 
Ik bedacht me nadat ik het gisteren vroeg in het andere topic dat ze misschien wel met vakantie zijn gegaan? Het is natuurlijk wel kerst-nieuwjaarsvakantie enzo nog een beetje.

Nou ja ik hoop vooral dat alles goed gaat!

Ook een heleboel liefs van ons!
Marieke & mannen
 
He beide Mariekes!!

Wij zijn er weer!! We hebben een heerlijke, rustige vakantie achter de rug. Helaas gister weer begonnen met werken... (Altijd een tegenvaller)

We zijn niet echt weg geweest maar hebben wel iedere dag veel leuke dingen gedaan. (Vandaar dat ik even niet meer actief was ;) )

Met Stacey gaat alles super. Ze eet en slaapt super en is eigenlijk altijd vrolijk. Ook het lachen heeft ze helemaal onder de knie. Geweldig om dit iedere keer weer te zien. Ze heeft deze week voor het eerst de krant gehaald!! Ze staat ingeschreven als liefste Baby van 2011 (Voor ons heeft ze natuurlijk al gewonnen)

Hoe gaat het nu met jullie?? Hopelijk zijn de moeilijkste periodes een beetje achter de rug en hebben jullie fijn van de feestdagen kunnen genieten...

Liefs Geert & vrouwen

 
Haha en wij ons maar zorgen maken ;-)

Fijn dat je een lekker rustige vakantie hebt gehad en dat Stacey zo goed eet en slaapt. Zo klein en nu al in de krant! Dat doet ze goed ;-)

Hier is het niet altijd even makkelijk en nog veel zoeken af en toe, maar we genieten wel hoor. Prachtig toch zo'n piepklein mensje :)

Liefs,
Marieke & mannen
 
Gelukkig: Geert en zijn meiden zijn still alive ;-) We maakten ons al ernstig zorgen, terwijl jullie heerlijk genoten van een welverdiende vakantie. Goed zo!

Jasmijn is vlak voor de Kerst thuisgekomen en we genieten volop van onze kleine meid. Er is nog een hoop onzeker (zie mijn eerdere topic Update Jasmijn) maar voor nu kijken we vooral naar hoe goed het op het moment gaat. Ze doet het echt super en wij nomineren haar ook voor de liefste baby van 2011, haha! Voor ons heeft ze allang gewonnen, want ze is vreselijk lief, zoet en schattig :)

Maar, fijn dat je weer back in forumtown bent!

Een dikke knuffel voor jou en je twee mooie meiden!
Liefs, Marieke & Jasmijn
 
Ha ha, ja we zijn zuinig op de enige vader in ons midden. Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Wij hebben een iets minder leuke kerst gehad omdat Ravi vijf nachten in het ziekenhuis heeft gelegen (van 24 december tot 29 december) Gelukkig gaat nu alles goed.
Groetjes aan de family,
Hanneke
 
Terug
Bovenaan