Gefeliciteerd allemaal

Hey meiden,

Ben een tijdje niet meer op het forum geweest, druk druk he! En ik zie dat er al onwijs veel zijn bevallen, dus die wil ik via dit berichtje allemaal feliciteren en hoop dat jullie allemaal net zo aan het genieten zijn als mij en dat alles helemaal goed gaat. Voor de dames die nog moeten heel veel succes...

Met ons gaat alles helemaal goed. Vorige week bij CB geweest, hij heeft de eerste 2 prikjes gehad en ook nog bij de kinderarts. De arts was heel tevreden, ze vond dat Farrel er supergoed uit zag en hij was ook heel goed aangekomen, precies 4 kilo en nu 52 cm. We gaan van de week beginnen met het afbouwen van zijn speciale voeding, nenatal 1 krijgt hij nu en dan is hij over een paar weken op gewone voeding. Dan kan hij waarschijnlijk ook beter van zijn ontlasting afkomen aangezien die nenatal een hele zware voeding is, Farrel krijgt nu ook nm lactulose (laxeermiddel). Verder zijn we onwijs aan het genieten van ons mooie mannetje

Dikke kus en knuffel van ons

hey!

wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat met jullie mannetje :) Ik hoop dat de afbouw van de nenatal goed verloopt! En voor de rest lekker genieten he :)

hier gaat het verder goed, morgen de laatste dag kraamhulp! dus nog even genieten van alle goede zorgen!

Liefs!

Terug
Bovenaan