Gefeliciteerd Crienie !!

A

Anoniem

Guest
He die Crienie en ini mini Crienie,

Wat een geweldig nieuws voor je, ik lees het nu pas ben niet meer hier geweest door de drukt op mijn werk, maar ik lees dat het allemaal pico bello is verlopen en ook je liefde gefeliciteerd hoor!

Wat zullen de kinderen opkijken als ze het binnenkort te horen krijgen!!
Wanneer ga je ze het vertellen?

Ik zal je wel missen hier hoor, mijn maatje, want ik ben dus gisteren wel weer ongesteld geworden, voel me er echt down door en af en toe ineens verdrietig maar gelukkig is er van ons twee in ieder geval iemand zwanger joehoe!

Kom je hier toch nog wel geregeld kijken he?!

Nogmaals van harte en ik wil over negen maanden wel een geboortekaartje van je in de bus ontvangen hoor!

Lees het wel weer,

Liefs Chili xx

Hoi lieve Chili,

Ik heb de tranen in mijn ogen staan....
Wat kl... en wat dapper dat je nog zo lief reageert naar mij toe.
Ik baal met je mee.

En als alles goed gaat krijg je zeker een kaartje in de bus.
We willen het pas aan iedereen vertellen als ik echt een beetje richting 3 maanden ben, dus dat is rond november, en ook voor de kids, om geen risico te nemen.

Ja we moeten maar eens e-mails uitwisselen of zo.
Nou en reken er maar op dat ik hier naar je blijf zoeken hoor, mijn maatje, ik kan niet wachten tot je ook door bent, ik gun het je zooo!
Schreeuw maar even lekker uit en weet dat ik met je mee schreeuw (gedeelde smart is..)

Kom maar even bij in je eigen tempo, ik zal hier op je wachten met een knuffel,

Heel veel liefs, Crienie

He lieve Crienie,

Bedankt voor je hele lieve berichtje en ik ben blij dat je met me meeleeft!

Tot snel weer hoor!

Alles goed met je/jullie?

groetjes; liefs Chili xxx

Hoi, lieve Chili,

gaat het een beetje?
Alles gaat met mij redelijk.
Ik heb een aanval gehad van enorme pijn, achter op mijn rug, maar het was niet mijn rug...
Heel raar, maar ik heb de hele nacht liggen draaien en kon pas de laatste uurtjes wat slapen en vanochtend was het over.
Ik heb het wel eens vaker gehad, maar dacht dat ik dan te weinig gedronken had of zo, maar was nu bang dat het mis ging.
(mk)
Morgen bel ik de huisarts om langs te komen en gelijk te vertellen dat ik zwanger ben en van die bloedneuzen en de rest.
Ik mag toch wel hopen dat ons kleintje in een geZond lijf mag opgroeien?

Liefs, Crienie

Hoi Crienie,

Met mij gaat het nu wel weer, ben weer over de ergste 'schrik/ teleurstelling' heen en heb mijn nieuw klusschema gisteren gemaakt en dat begint vrijdag alweer dus dat maakt me alweer een stuk vrolijker.

Mijn eisprong is meestal op dag 11 of 12 en heb dus weer een nieuwe doos met ovulatietesten gekocht (weer 30 euro, maar ja hihi) ik denk dat ik dus mijn eisprong op 12 of 13 september heb en begin dus mooi optijd met klussen op de 10e dan op de 12 de 14 en op de 15e meestal gaat het in de praktijk iets anders maar ja het begin is er.

Wat denk jij ervan zijn dit goede data's?

Heel raar zeg die nare rugpijn is misschien wel goed om morgen de ha te bezoeken misschien weet hij/zij wat dit was en dan die vreemde bloedneuzen ben benieuwd wat de oorzaak hiervan is?!

Ik snap dat je hiervan schrok en dan denkt aan een mk omdat het eerder mis is gegaan dus hopelijk kan de huisarts je morgen ofzo geruststellen!

Laat je het morgen weten hoe het is afgelopen?

Succes!

Liefs Chili xx

ps ben nog steeds geen tante, spannend hoor!

hoi Juul,

Wil graag mijn nieuwe nod dag doorgeven dat is:

Chili 33 jr ronde 8 op: 28 september

Alvast bedankt,

groetjes Chili

Terug
Bovenaan