Gefeliciteerd mama's!

Hey allemaal!

Gefeliciteerd of alvast gefeliciteerd met de 3 verjaardag van jullie kindje.

Onze Thomas was voor het eerst écht jarig, hij snapte helemaal hoe het werkte en heeft er mega van genoten.

Hoi Caat,

Jij ook gefeliciteerd met je mannetje he!
Noah is aanstaande vrijdag jarig. Ik verheug me er ook heel erg op. Hij heeft het er al iedere dag over en dan telt hij op z'n vingers hoeveel jaartjes hij wordt. Morgen gaan we samen zijn traktaties maken, die mag hij donderdag uitdelen op de creche. Ik vind het ook zo leuk inderdaad dat hij het nu echt bewust mee maakt allemaal!

Hoe gaat het nu verder met jou? En met je zwangerschap?

Groetjes, 10e

Het gaat goed, flintsend eigenlijk, de tijd vliegt voorbij. Thomas is echt een reus van een kerel geworden, hij heeft zijn eerste echte fiets gekregen en is super blij ermee. Hanna is net 1 geworden en maakt Thomas het leven zuur. Heb hem al een paar keer horen roepen: "Mama, Hanna komt ik ben bang!" en dat meent hij echt. Ik heb mn handen vol aan dat meisje.
Nog 1,5 maand en dan begint mn verlof alweer. Bij Thomas was ik veel bewuster zwanger, nu heb ik nauwelijks klachten en eigenlijk nog minder tijd om me er druk over te maken.

Gefeliciteerd met jullie kindjes.
Onze meid wordt pas eind mei 3. Dat is nog even wachten dus.
10e Fijne verjaardag vrijdag met je zoontje
CAAT nog een hele fijne zwangerschap.
Groetjes Hanneke

Hoi Caat,

Jeetje joh wat een verhaal over Hanna. Je zou toch denken, wat kan een klein meisje van net 1 voor kwaad doen bij een grote broer, maar dat onderschat ik blijkbaar ;-)
Weet je al het geslacht van je derde kindje?

Groetjes, 10e

Loïs wordt dinsdag 3 jaar!!! Ze krijgt een step. Ja... een hele belevenis maar ik heb er zelf net zoveel plezier in! Haha! Ik kijk er ook naar uit, voel me zelf ook jarig!

Terug
Bovenaan