Gefeliciteerd papa en mama!!!

A

Anoniem

Guest
Jaja, mijn lieve papa en mama zijn vandaag 32 jaar getrouwd!!
Mam, ik weet dat je dit leest, dusse....

Dikke kus Annet
P.s. Sorry voor de onderbreking meiden....

Geeft niet hoor! We feesten gewoon even mee!

Gefeliciteerd!
Nelleke

Lieve Dochter,bedankt voor je felicitatie,heel erg lief van je.En dit word weer een heel speciaal jaar.Met weer een kleinkind opkomst.We hopen dat brusje weer net zo lief en leuk is als onze kleinzoon Stef. En Nelleke ook bedankt.Neem maar een drankje van onsLiefs Oma Marijke

Gefeliciteerd Opa en Oma van Stef.......

32 jaar al....wat een tijd zeg....whahahaha wij zijn nu 2 jaar getrouwd...soms lijkt het net en soms lijkt het ook wel 32 jaar hahahahhaa

een hele fijne dag gewenst

Liefs Denise en Yoëll

Wat een gezellige plek om je ouders te feliciteren!! Nou opa en oma van Stef: gefeliciteerd en op naar de volgende 32 jaar (met hopelijk nog heel veel lieve brusjes voor Stef haha)

Groetjes
Susan

Lieve meiden,wat leuk dat jullie ons ook feliciteren, 32 jaar zijn zo om hoor voor jullie het weten is het zover.Ik ben zo;n stiekeme mee lees oma.Vinden jullie toch niet erg he.Doe maar net of ik er niet benVind het gewoon leuk om jullie een beetje te volgen,ook omdat ik 2 dagen per week op Stef pas.En er volgens mij nergens een oma forum is.Zou ik wel leuk vinden,want niets is zo leuk dan over je kleinkind te kletsen.Nou misschien zijn er wel meer meelees oma's die het leuk vinden om te kletsen op een forum.Lieve meiden nogmaals bedankt voor jullie felicitatie's.En nu ga ik weer stiekem meelezen.( en ik vind nog 1 brusje genoeg hoor,anders moet ik verhuizen haha) Liefs Oma Marijke

Gefeliciteerd opa Ed en oma Marijke!!!!

Groetjes  Chiel, Lilian en een knuffel van Amy!  

Opa en oma gefeliciteerd hoor!!!! Dat hoor je niet veel meer, 32 jaar! En nu op naar de volgende 32!

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan