gefeliciteerd, Steffie!

Lieve Leah, het is nog steeds ongelooflijk! maar het is echt waar! ik heb 2x getest! en 2x een dikke vette plus pffffffffff

Had jij gebeden?????

Dikke kus Steffie

(ps bedankt voor je fijne woorden!)

Ja! Zie je nou wel. (Ik hoop dat Leah het schietgebedje voor ons niet is vergeten) Nu zou die ene anonieme schrijfster van toen zich misschien nog wel eens achter der oren krabben.
Hoe lang was jij eigenlijk bezig Steffie?? Ik kan natuurlijk ook even terugbladeren in het forum, maar dit is net zo effectief denk ik! Heb je eigelijk nog tips, voor ons smachtenden, om bevangen te worden door het virus??
Brigitte

Wij waren 11 maanden geleden gestopt met de pil, en had van de gyn mijn eerste kuur clomid gehad en die sloeg meteen aan! dus wij hebben onwijs veel geluk gehad!

Tips??? nee gen idee meis, wij zijn ernaar blijven streven om sex te hebben omdat we het wilden en niet omdat we een kind wilden verwekken! denk dat dat heel belangrijk is!

Verder heb ik eigenlijk geen tips! ja wij hebben het rond de eisprong alleen op zijn hondjes gedaan en dat schijnt toch echt hget beste te zijn zeggen ze!! (en het lekkerste vind ik hihihi)

Ik zit nu ook op 11 maanden pilvrij. Ik liep de eerste weken op een roze wolk, zo van ik ben bijna zwanger!!! Helaas! Zo gemakkelijk gaat het dus echt niet. Dat van die hondjes wist ik. Geluk bij een ongeluk dat een van de lekkerste standjes is om zwanger te raken, inderdaad. Je moet wel plezier hebben!!
Geniet maar lekker van je zwangerschap!! Misschien tot op een ander forum.
Brigitte

Terug
Bovenaan