Gefeliciteerd!!

Hallo meiden,

Van Harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Jeetje, het zijn er ineens wel een paar meer he. Allemaal gefeliciteerd, en geniet van jullie prille geluk.
Ik kwam op het forum om even mijn hart te gaan luchten. Ik ben vanmorgen bij de huisarts geweest op aanraden van jullie, ivm mijn menstruatie. Ik ben nu al 9 dagen overtijd als ik uitga van mijn langste cyclus. En ik heb intussen al 3 keer negatief getest.
Mijn huisarts vertelde mij dat ik het nog even moet afwachten. We hebben wel een test gedaan maar weer negatief. Als ik over twee weken nog niet ongesteld ben moet ik terugkomen bij de arts, en dan krijg ik een doorverwijzing naar de gyn. Nou ik moet het gewoon even afwachten allemaal. Ik mag me er ook niet te druk over maken, anders blijft die menstruatie nog langer weg, en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wou het even kwijt.
We wachten het af en ik hou jullie op de hoogte. In ieder geval alvast heel erg bedankt voor de vorige reacties allemaal. Dat vind ik echt heel erg lief van jullie.

Liefs Vanessa
 
Hoi Vanessa,
Lastig hè, die onzekerheid.
Op dit moment kan je inderdaad niet veel anders doen dan afwachten, maar het wachten duurt wel erg lang zo.
Nou meid, ik wens je veel succes en hou ons op de hoogte.

Liefs, Ank
 
bedankt Vanessa voor je reactie, het is fijn om je ervaringen met iemand te delen.
Sinds deze week heb ik eindelijk weer een gerustgesteld gevoel. Het is fijn om weer een vertrouwen in je lichaam terug te hebben. Het blijkt dus wel dat als je in je hoofd niet rustig bent over die dingen dat het ook niet lukt. Onzekerheid is inderdaad niet fijn. Hoeveel tests ik ook niet vooraf heb gehad.......
Ik hoop dat het voor jou ook snel weer op orde komt, succes daarmee!
 
Hoi Vanessa,

Ik begrijp precies wat je bedoelt! Ik ben al ruim 2 jaar van de pil af en sinds jan. willen we zwanger worden. Maar mijn cyclussen duren zo ongeveer 45 dagen en nu zit ik op dag 42 en ben nog steeds niet ongi. Ik hoorde laatst dat je dan ook helemaal geen eisprong hebt! Ik ga volg. week naar mijn huisarts (again) en laat me doorverwijzen naar de gyn, want zo hebben we toch helemaal geen eerlijke kans???? Liefs, Anke
 
Hoi Vanessa,

Het lucht zeker op om naar je ha te gaan het is natuurlijk niet leuk dat het moet maar achteraf ben je er toch wat geruster door je hebt het idee dat er iets aan gedaan wordt, lijkt me zo.

Voor het moment nog ff geduld en hopelijk krijg je spoedig je menstruatie ik duim voor je!

Groetjes: Chili
 
Terug
Bovenaan