Gefeliciteerd!

Aan allen die al bevallen zijn! Ben even weggeweest, onze zoon Bram is op 14 juni geboren, een week te vroeg.
Mijn vliezen zijn op vrijdag gebroken en zaterdag had ik nog geen weeen. Ik ben zondag ingeleid en kreeg van 1 tube gel na een half uur direct volop weeen. Geen infuus meer nodig! Het was redelijk heftig, met ruggeprik de rest opgevanen. De persfase was eigenlijk super, harstikke goed team in het ziekenhuis die ook nog rekening hielden met mn bevallingsplan. Op de baarkruk en het laatste stukje op bed omdat Bram het een beetje moeilijk kreeg.
Bram doet het super goed en wij moeten nog wel wennen aan ons nieuwe leven hoor! Bram heeft wel eens krampjes en daar krijgt hij infacol voor. Ook heeft hij veel dorst dus hij komt nog om de 3 a 4 uur. Na drie weken borstvoeding zijn we nu overgestapt op flesvoeding en dat bevalt goed. groetjes aan iedereen!!

hoi hoi

gefeliciteerd! onze baby's zijn tegeljk jarig hihihi
maar maak je niet ongerust over die 3 a 4 uur tijd tussen voedingen hoor, ik zit nog op 3 uur en soms 2 uur en enkele keer 4 uur. ze drinkt nog steeds niet stabiel goed door. ze kan makkeljk 90ml in 1 keer op maar vandaag is het weer een kramp-dag en drinkt ze 50-65ml per keer

Terug
Bovenaan