Gefeliciteerd!

Allemaal gefeliciteerd nog hoor... zit zelf bij de augustus mama's. Spannend allemaal weer of niet. Positief denken, uitgaan van het positieve... hou ik mezelf voor. Ben zelf wat onzeker omdat mijn test aan de lichte kant was. Wel een duidelijk streepje maar wel wat licht. Wie kent dat ook?
Mijn gevoel over deze zwangerschap is wel goed, alleen vind ik de eerste periode tot aan de echo altijd zo onzeker.. zou alles goed gaan daarbinnen? Je hebt er geen controle op en dat is heel moeilijk voor mij... ben een rasechte controlefreak...

liefs

Hoi bloempje. Dank voor je felicitaties. Een lichte streep had ik niet. Wel herken ik de vragen of het allemaal wel goed gaat daar binnen. Ik heb mezelf voorgenomen om niet te veel over te denken. Veranderen kan ik het toch niet. Maar het wachten op de eerste echo duurt voor mij wel lang...nog 10 dagen. Ik tel ze hard af. Dan zien of ons mini mensje het goed doet.
Jij ook een hele fijne zwangerschap gewent.

Helaas is het fout gegaan. Nu bloedverlies en een negatieve test... kan maar 1 ding betekenen. Ik ga dit forum helaas verlaten...

Terug
Bovenaan