Gefrusteerd

Mijn kleine man is erg gefrusteerd. Hij is 7 maanden oud en wil van alles wat hij nog niet kan. Hij  is ontzettend beweeglijk. Nu probeert hij steeds te kruipen maar vergeet dat  als hij zijn benen optrekt hij ook zijn armen omhoog moet duwen. Dan wordt hij zo ontzettend boos en is het huilen geblazen. Wel sneu om te zien  maar af en toe ook wel heel erg komisch.
Zijn er misschien meer gefrusteerde kinderen? En weten jullie of je hier iets aan kunt doen om hem het te leren kruipen? Of gewoon maar achten tot hij het snapt.

Groetjes Mama van Mike
 
haha heb er hier ook eentje die meer wil dan hij kan ik denk wel dat ze het zelf moeten ontdekken een beetje stimulatie is ook niet erg hoor maar heb niet het idee dat het echt helpt je kunt een favoriet speeltje op iets verder dan arm lengte neerleggen of een beetje hoger voor hem houden hier Martin wel tijgeren en af en toe zijn knietjes eronder maar heeft dat nog niet zo door maar ook gauw gefrustreerd als iets niet lukt minder dan bij jou denk ik Jasmijn rolt overal naartoe ook makkelijk
ps over brood en melk je moet even kijken meestal geef je nog zo'n 200ml opvolgmelk erbij als ze maar zo'n 500ml tot 600ml op een dag krijgen verder kun je vanalles geven bij ons is diksap wel de favoriet geef even hier antwoord op deze vraag omdat het forum zo lastig doet

Elena moeder Jasmijn en Martin 18 maart 2007
 
Hoera, Mike is minder gefrusteerd dan anders. Sinds gister zit hij op zijn handen en knieen en probeert dan vooruit te gaan maar gaat dan toch achteruit. Zo leuk om te zien. Ook kletst hij nu heel veel en maakt elke dag weer nieuwe klanken bij. ook al bijna woordjes zoals aai. Toch mooi om te zien dat je kind van de ene op de andere dag in een keer weer veel meer kan.
Groetjes mama van Mike
 
Terug
Bovenaan