Gefrustreerd door het wachten........

Hai lieve meiden,

Hier weer eens een berichtje van mij. Nog 1 week te gaan voor de uitslag van de IUI en wat is de afgelopen week langzaam gegaan!!
Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik niet zwanger ben en gisteren was ik zo kwaad en gefrustreerd dat ik de hele trap heb geschuurd! Echt een mega klus waar  we al 2 jaar tegenop zitten te hikken. Het luchtte wel op. Ik heb wel veel verf resten en stof ingeademd en misschien kan dat kwaad als ik toch zwanger ben. Eerlijk gezegd kon me dat gisteren niet meer schelen. De vorige keer dat ik zwanger was heb ik overal opgelet en niets fout gedaan en toen kreeg ik een miskraam.

Ik ga vandaag de trap af maken dan kunnen we hem van de week schilderen. Weten jullie eigenlijk of schilderen kwaad kan in het geval dat ik tegen de verwachting in toch zwanger blijk te zijn?

Lfs inge

Hé Inge!

Goed zeg, die trap geschuurd! Qua dat schilderen: het wordt wel afgeraden om te schilderen als je zwanger bent, vanwege de oplosmiddelen en andere schadelijke stoffen die in de verf zitten, dus ik zou nog een weekje wachten! En anders moet je vent het maar doen, hahaha!

Frusterend hè, dat wachten. Succes!

Marjon

Hoi lieve Inge,

Maak je niet druk. De eerst 2 weken leeft "het kindje" in een soort luchtbelletje en staat totaal niet in contact met de moeder. Roken, drinken maar dus ook schilderen en noem al die slechte dingen maar op, maken dus de eerste 2 weken van je zwangerschap helemaal niets uit!

Het wordt wel spannend he?! Zelf merkte ik ook niets van mijn eisprong tot aan de NOD (behalve een paar steken rond de innesteling) maar ik bleek ook zwanger te zijn. Ik ga echt heel hard voor je duimen.

Dikke kus F.

He Inge,

Ik duim voor je, maar ik weet nog heel goed dat ik ook 1 keer dacht dat ik absoluut niet zwanger was... maar het tegendeel bleek waar.
Blijf hoop houden.. Ooit moet het goedkomen...

Knuffel,

Corina

Mmm ik heb een dag of 4/5 na de inseminatie wel een hele dag een heel ongesteld gevoel gehad. Zou het dan toch op innesteling duiden? Hoeveel dagen na de bevruchting is die innesteling eigenlijk? Oooh als dat toch eens waar zou zijn.
Jullie voelden dus helemaal niets? De eerste keer had ik hele gevoellige borsten dus daar let ik nu automatisch ook weer op. Je verwacht toch dezelfde symtonen he!?

lfs inge

Hoi Inge,

Weet je dat ik tot op heden nog nauwelijks gevoelige borsten heb gehad? Ik had echt alleen wat steken rond de innesteling (ongeveer 5 dagen na de eisprong dus wat dat betreft komt dat aardig overeen met jou). Verder helemaal niets gevoeld, terwijl ik de eerste keer echt meteen wist dat ik zwanger was. Nu had ik dat dus helemaal niet.

Ik hoop het zo voor je! Ik ga heel hard voor je duimen!

X F.

Hoi Inge,

Eeuwen lijkt het te duren als je maar moet afwachten.
Het enige advies dat ik je kan geven is ga afleiding zoeken met leuke dingen doen, want anders kruipt de tijd. Ik weet hoe dat voelt.
Die gespannen borsten had ik de laatste keer ook zo sterk, dat ik echt dacht, dit kan niet missen en inderdaad toen was ik zwanger. Alleen omdat ik er nu ook op let lijkt het zich voor iedere keer dat ik ongi wordt te herhalen, dus die regel gaat niet meer op voor mij althans. Ik leef ontzettend met je mee en hoop ECHT dat het raak is voor je, want oooh wat een vreugde als dat zo mag zijn....

Heel veel liefs,
Angelique

hee ladies,

Ik herken mezelf zo in jullie. Ik let nu ook overal op en lijk ik iedere cyclus wel wat te voelen.
Ik hoop dat ik F achterna ga en nu weinig voel en toch zwanger ben!
lfs inge

Terug
Bovenaan