gefrustreerd!

A

Anoniem

Guest
Hai,

Heb ik hier vorige week nog een topicje geplaatst dat ik weer een beetje blij was na mijn miskraam (nu ruim 4 weken geleden), ben ik nu alweer lichtelijk gefrustreerd.
IK WIL GEWOON ZWANGER ZIJN!

Overdag, als ik aan het werk ben, en andere dingen doe, gaat het goed, ben ik vrolijk en is er niks aan de hand. Maar Ik kan het niet laten om het forum elke dag bij te lezen 's avonds. (Vind het al heel wat dat ik alleen lees en niets schrijf, behalve nu dan.)
En dan is het toch weer shit. Niet zozeer meer om de miskraam, hoewel dat ook nog niet helemaal over is, maar meer het gevoel dat ik gewoon heel snel weer een baby in mn buik wil! Nou moet ik niet zeuren, want ik was in de 3e ronde zwanger, en niet eens echt bewust bezig zwanger te worden. Dus hoop dat het nu ook weer vlug gaat...Misschien is het zelfs nu al zover??? Ben nog niet ongi, maar dat kan ook nog wel ff duren want de 2 rondes voor de zwangerschap duurde het ook 40 dagen voor ik ongesteld werd.
Dat is ook al zo frustrerend! Dat het zo lang duurt!

Nou ik heb mijn frustraties weer van me afgeschreven! Fijn zo'n forum...

Dikke kus Eva

Hai Eva,

ik wens je heeeeeel snel een nieuwe zwangerschap toe.
enne dat savonds de frustraties komen is niet zo gek hoor. Dan ben je minder druk in je hoofd en komen je frustraties makkelijker boven drijven. Zeker als je niet lekker in je vel zit.

succes meid!

liefs, Ikky

Terug
Bovenaan