Gefrustreerd

Hoi mama's,

Sinds gisteravond huilt m'n baby (9 weken oud) de hele tijd tijdens het drinken. Normaal drinkt hij tussen de 20 en 25 minuten (ik geef uitsluitend borstvoeding) en sinds gisteren de voeding van 19.00 uur nog maar de helft. Dit blijft maar doorgaan en ik weet niet wat ik er mee moet. Er zit geen boertje dwars want als hij boert blijft hij huilen. Ik moet met hem gaan lopen totdat hij in slaap valt, niks anders helpt. Krijgt hij wel genoeg binnen? Maak me nu wel zorgen en weet niet wat ik moet doen. Ook maak ik hem na de 2,5 a 3 uur wakker om te voeden overdag anders blijft hij slapen.
Iemand tips? Ik raak hier heel gefrustreerd door en verlies mijn geduld (ik zeg dingen als 'nou zeg wat is er, drink toch eens normaal') en uit frustratie begin ik dan te huilen ?
 
Kan het geen regeldag zijn? Ik zou je kindje volgen. Hij vraagt vanzelf weer om voeding als hij het nodig heeft. Heeft hij wel genoeg plasluiers en is hij alert?
 
Ik zou hem niet meer telkens wakker maken voor de voeding! Als hij zelf aangeeft dat hij wil eten dan kan je lichaam de borstvoedinv beter op hem afstellen. Nu voed je hem terwijl hij misschien wel helemaal geen honger heeft en gaat je lichaam dus minder voeding aanmaken omdat hij minder drinkt. Dus lekker wachten tot hij zelf wakker wordt en aangeeft dat hij wil eten ? zal het ene moment sneller zijn dan het andere maar dat is bij ons ook zo!
Daarbij natuurlijk wel goed in de gaten houden dat hij voldoende plasluiers blijft hebben!
 
Terug
Bovenaan