gefrustreerd

tjonge jonge wat een klote site zeg wat een gefrustreerd stelletje hier echt niet meer normaal wat zijn jullie allemaal voor losers????????????????????????? gunnen jullie elkaar de zwangerschap niet of zo wees toch blij voor elkaar en wees blij dat er mensen zijn die de moeite nemen om antwoord te geven op vragen ookal weten jullie alles al er zijn mensen die gewoon wat bevestiging of gerustelling nodig hebben op die voor jullie misschien zo onzinnige vragen stelletje badmutsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! groetjes christel
 
zucht.... alweer zo'n dom iemand die alles weer moet oprakelen!
Hou er toch mee op, kinderachtig mens!
Ik denk dat je zelf gefrustreerd bent. dom dom. Iets wat er niet meer is moet je niet gaan oprakelen!
 
ho ho ho!
christel, volgens mij heb jij een dosis hormonen in je lijf waar je jezelf geen raad meer mee weet he? meid!
doe toch eens ff rustig. vindt het hoogst beledigend dat je hier mensen (dus ook mij) badmutsen noemt en losers! sorrie hoor, maar ik voel me alles behalve dat...
misschien zit je dan toch wel goed hier bij het door jouw geformuleerde trieste zooitje. (denk ns na voordat je een uitspraak doet)!
gr. van sandy
 
Terug
Bovenaan