gefrustreerd!!!!!

Lieve allemaal,
Ik wil graag jullie advies: Ik heb begin juni een miskraam gehad en nu is mijn cyclus danig in de war....
Hij was mooi 28 dagen en toen 31-36 en nu al 45 dagen....
Ik heb een test gedaan maar die geeft een min aan. Heb absoluut niet het idee dat ik ongesteld ga worden,maar heb wel een "zwanger"gevoel in mijn buik,net als de vorige keer.
Wat moet ik doen?(behalve afwachten?)
Kan ik toch zwanger zijn en nog niet voldoende hcg aan gemaakt hebben of heb ik gewoon een super lange cuclus? Of heb ik geen eisprong gehad en dus ook geen menstruatie?
Veel vragen ik weet het maar ik voel me zo onzeker....
Er is echt iets gaande in mijn buik....
Hoop op jullie advies.
Liefs Esther
 
Lieve Ester,
bij mij heeft het ook 3 a 4 maanden geduurd eer dat mijn cyclus weer normaal was.
Ze raden je ook af eerste 3 maanden niet opnieuw zwanger te raken je lichaam moet eerst herstellen.
Na 4 maanden was ik weer opnieuw zwanger jammer genoeg ging dat weer mis.
Hoop voor jou dat het snel lukt en deze keer goed gaat.
groetjes
 
Hoi Esther,
Ik had altijd een cyclus van 21 dagen(erg kort dus).Na mijn miskraam werd ik pas weer voor de 1e keer ongesteld na 7 weken en de tweede keer na 5 weken.Ik denk niet dat je nu zwanger bent, maar mijn gyn gaf wel aan dat je extra vruchtbaar kan zijn na een miskraam en ik mocht het gelijk weer gaan proberen, helaas nog met geen resultaat.Laat het gewoon op je afkomen en probeer niet al te ongeduldig te zijn. Dit is moeilijk meid en ik weet wat je door maakt, maar dit is echt het beste voor je.
Kusjes Ruby
 
Hoi Esther,

Ik was direct weer zwanger na mijn miskraam (ruim 9 weken), omdat ik er juist niet mee bezig was. Niet om je nog gefrustreerder te maken, maar om je een hart onder de riem te steken. Het kan dus ook meteen goed gaan, alleen bij de één duurt het iets langer dan de ander.

Heel veel succes!

Groetjes,
Dorien

Succes
 
Hoi Esther,

Ik wil je niet te veel hoop geven maar bij mijn eerste zwangerschap heb ik 3 testen gedaan die alle drie een min aangaven...na ander halve week weer een test en bleek ik toch zwanger te zijn had dus niet gelijk genoeg hormonen in mijn lichaam.
Sterkte
 
Terug
Bovenaan