<p>Hoi allemaal,</p><p>ik wil graag even mijn verhaal delen. Ondanks dat ik weet dat het een fase is en het er vast allemaal bij hoort...</p><p>vind ik het maar pittig de laatste weken</p><p>mijn dochter is zo gefrustreerd. Huilt snel en eet ook ineens veel slechter. </p><p>Ze wilt staan, wat niet lukt en wordt dan boos. Met spelen kan ze haar draai ook niet vinden. Niks lijkt interessant genoeg. Ook krijgt ze tandjes. Ik zie twee dikke bulten bij haar twee bovenste snijtanden. Met eten zet ze het ook heel snel op een huilen of anders mekkerd ze de hele maaltijd. Ze wilt het zelf doen, maar dit lukt nog niet goed (twee happen in de mond, rest op de grond). Gevoerd worden vind ze maar lastig. Zet haar soms voor de tv en dan eet ze. Waar ze eerst stukjes fruit (zacht) at wilt ze nu alleen maar gepureerd. Of uit een knijpzakje. </p><p>Ze kan ook uit het niets heel hard huilen. </p><p>Slapen gaat wel opzich goed maar wordt wel ineens een uur vroeger wakker. </p><p>Ik merk dat het me uitput dat gejammer.</p><p>Meer mama’s die deze fase rond deze leeftijd gehad hebben?</p><p>ze zou nu in de ‘zonnige periode’ tussen twee sprongen in moeten zitten. Merk er niks van. Over 2 weken zou sprong 7 zich aankondigen. </p><p> </p><p>X D</p>