Gegroeid.....

Zo zeg mijn kids hebben ff een groei doorgemaakt Floortje had net voor de zomervakantie nog maat 29 van schoenen en kledingmaat 116.
Nu heeft mw gewoon maat 31! Van schoenen en van kleding echt al 122 van broek (voornamelijk vanwege de lengte want ze is 125lang) en shirts toch echt maat 128!

Jochem begon eind aug met schoenmaat 23 nu heb ikvanmiddag nieuwe gekocht en heeft tie gewoon al maat 24!!!!
Van broeken heeft tie echt 98 nodig met name voor zijn kontje lengte nog niet zo zeer en shirts toch echt 92/98

Dus jullie begrijpen er word hier flink geshopt haha is ook wel weer leuk gelukkig nu bijna klaar en compleet

Maar veel is nog zo mooi en kan nog makkelijk een ronde door zowel van Floortje als van Jochem.
Maar leuren op mp vind ik echt niks en meestal raak ik het daar ook niet kwijt.
Het 2de-hands winkeltje hier een dorp verder neemt niks meer in voorlopig omat ze vol zijn....
Dus....dat word de zak van max ofzo.....

Shoppen is altijd leuk ;)
Al kost het wel een hoop als ze zo snel groeien...

Gaat hier gelukkig niet zo snel meer.
Broeken gaat hij nu net over naar 86 en shirtjes 92. Hier ook schoenen mt 23.

Hier broeken 86 en shirts 92. Daar zit ie al heel lang in. Dus toch vorige week even flink geshopt in Duitsland. Schoenen 23 maar vielen heel groot of Duitse maat. Hier is het 24. 2 winterjassen gekocht. Was nogeens 20% extra korting. En 1voor koen erbij. Hadden 3 tassen vol voor 220€. Dat is pas lekker shoppen haha. Koen gaat naar 74 nu. En dat met 4,5 maand.

WOW.
Evy heeft nu maat 86 in shirts, van de zomer was het maat 80. In de broeken wisselt het, soms 80 en soms 86. In juli had ze schoenmaat 21, nu 22.
Lisa heeft maat 50 al zal 56 haar ook passen in de lengte, maar in de breedte zal ze erin zwemmen. Ze is maar smalletjes.

zo echt een groeispurt zeg. hier zit antonio nog inmaat 80 en 74 past hem eigenlijk ook nog wel, bij mij groeien ze niet zo hard.
mamavanfloortjejochem als je via fb zoekt naar lief en stoer dan kan je daar ook je kleertjes op zetten en dat verkoopt ook. en via marktplaats zou ik het anders als pakket aanbieden ben je er gelijk vanaf.

Dat zijn nog eens groeispurten, Louise!
Tim zit nu net in shirts maat 92, broeken nog in 86. Schoenen had hij maat 21, nu maat 23.

En de oudste is qua broeken al naar 134 gegaan. Shirts nog wel 128. En ook weer een schoenmaat erbij, van 31 naar 32. Wat gaat het hard!

Terug
Bovenaan