gehad

Zo, vandaag 39 weken. Gisteravond een paar zeer pijnlijke harde buiken maar daar bleef het bij jammergenoeg. Beroerde nacht gehad. STeeds misselijk en voelde me heel raar... maar kon het niet echt plaatsen. Nu aan de poets geweest maar moet even zitten voor mijn bekken...
bekken schiet steeds vaker verkeerd en doet erg zeer. Probeer wel in beweging te blijven maar valt niet mee...

Ohhhh ik begrijp je helemaal!!!!
Ik had gisteravond ook weer zo'n geweldige avond. ook flinke pijnlijk harde buiken. Zat geen regelmaat in. Ook een beroerde nacht gehad. En ook mijn poetsdrang is flink aanwezig, alleen kan ik nu niks beginnen, want en me kleine man loopt nog rond en alles doet weer pijn in me lichaam. Zucht......
Nou kom op meid, het is nu maart, dus het zal nu vast niet lang meer duren, voordat we onze kleintjes hebben. Ik hoop voor je dat je kleintje snel komt.
Succes en sterkte nog even.

Liefs marielle 37 w

Pfff... vervelend hoor! Gelukkig kan het niet lang meer duren!
Ik kan zelf eigenlijk niet echt meepraten, voel me nog wel goed. 's Avonds op bed krijg ik wel veel harde buiken achter elkaar. Die heb ik dan waarschijnlijk nog tegoed van overdag!
Ik slaap wel slecht, ben altijd een poos wakker 's nachts, dat probeer ik 's middags even in te halen.

Sterkte!

Ik leef helemaal met jullie mee, letterlijk...
Hier ook zo herkenbaar... Gisteravond ook flink misselijk geweest en overgegeven met als gevolg veel harde buiken en nog meer last van mijn bekken door boven die pot te hangen. Flink beroerde nacht gehad. Vanmorgen dochterlief naar school gebracht en zelf weer terug naar bed gegaan. Net pas weer opghestaan. Kheb amper geslapen maar voel me nu wel wat beter. Vanmiddag ook maar eens proberen wat in het hh te doen...

Heel herkenbaar.
Elke keer denk je nou zou het gaan beginnen maar dan wordt je weer teleurgesteld.
Ik heb namelijk ook heel veel harde buiken en vaak 's avonds ook om de paar minuten maar er gebeurd verder niks.....
Ook heb ik af en toe een zeurende buik.
Opzich voel ik me verder wel oke ik ben opzich helemaal klaar voor de bevalling lichamelijk voel me beter dan de afgelopen weken.
Al slaap ik wel heel slecht.....

Kom op meiden nog even en dan hebben we lekker ons kleintje in onze handen!!!!

Liefs Zonnetje
38,5 weken

Hee hallo maart mama's,

Ik ben gelukkig niet misselijk of zoiets dergelijks maar ik ben het wel een beetje beu aan het worden.. Ik voel van alles maar ik heb geen idee of dat het begin van de bevalling is.. Ik hoop het van harte..
Ik ben gewoon te nieuwsgierig naar de kleine en ik verveel me te pletter.. Pff en 's nachts slapen?? Ho maar, vannacht maar de afsluiting vd Olympische Spelen gekeken en uiteindelijk om 7.00 uu in slaap gevallen (toen manlief mocht gaan werken)..
Vannacht dan maar miscchien?? Ik hoop het, dan kan ik eindelijk de kleine in mijn armen houden...

Marleen (38 weken en 6 dagen)

Terug
Bovenaan