Geheim.... leuk nieuws!!!

mamavan8kids

New member
Hoi hoi

Vandaag zijn we weer 36 weken. Het schiet lekker op. Gisteren zijn we weer de hele dag in het ziekenhuis geweest. Echo Ctg enz.. Helaas is mijn eigen Gynaecoloog een weekje weg. Maar goed hij heeft zijn plan al wel klaar liggen. Zoals het er nu naar uitziet word ik 12 Januari volgende week woensdag ingeleid. Mijn vruchwater is weer toegenomen en het kindje blijft het gelukkig heel goed doen. Ze hopen dus dat ik het qua pijn nog tot volgende week volhoud en dan word deze kleine spruit gehaald.
Ga me nu niet op hyves succes wensen want niemand weet dit verder en dat willen we ook graag voor onze eigen rust zo houden. Ik wilde dit leuke nieuws wel met jullie delen.

Liefs
 
Hai,

Wat een fijn nieuws zeg!! Eindelijk een heel groot lichtpuntje voor jullie.

Ook heel erg spannend om eindelijk je kindje vast te houden en te zien.
 
Oh mooi nieuws zeg, dan heb je lekker je kindje bij je en hoef je ook niet meer zorgen te maken om dat vruchtwater wat kan knappen enzo.

Geniet nog ff paar daagjes als dat mogelijk is.

liefs kim
 
Hoi,
Wat fijn dat het einde in zicht is voor je na zo'n zware zwangerschap! ik hoop dat je het vol houd en dat het volgende week allemaal goed gaat!
liefs, mar
 
Het einde komt dan eindelijk in zicht voor je. Wat fijn dat je nu weet waar je aan toe bent. Ook wel raar om te weten wanneer het gaat gebeuren. Geniet nog van dit laatste zwangere weekje!
 
Wat fijn voor je, eindelijk is het einde in zicht.
Geniet idd nog even van het getrappel in je buik.
Voor je het nu weet is je kleine frummel er.
 
Terug
Bovenaan