Geheimpje voor manlief

A

Anoniem

Guest
Mijn man is dus elke keer als ik meld dat ik mn ei heb niet echt in de stemming. Hij vind dat het dan zo'n verplicht nummertje wordt.
Heb deze maand maar besloten het dit keer niet te vertellen wanneer ik ongeveer mn ei heb hihi.
En jahoor nu wil ie wel!

Zijn er nog meer van die kerels?
Als ik roept mn ei is onderweg roept hij dat ik er teveel mee bezig ben HUH!!!!
Dan lijkt t me beter als ie hier maar niet meeleest ;-)

Grtz mamaloe

Hey Mamaloe,

Hier nog zo'n mannetje!
In het begin vertelde ik het hem wel, maar toen had ie het gevoel dat hij moest presteren en toen lukte het even niet zeg maar.... dus   nu zeg ik het niet en zorg ik ervoor dat we rond de goede dagen klussen zeg maar.!!!

hoi hoi,

hier nog zo eentje. Natuurlijk weet mijn mannetje, wel wanneer ongeveer, maar de precieze dag zeg ik niet meer. Wel lastig, als je dat zelf ook niet weet.
Maar goed we gaan voor ronde 9 en deze week dus maar flink klussen al weet ik niet precies wanneer mijn ei is. had vandaag al wel wat steken, maar dat zou eigenlijk wat aan de vroege kaant zijn.

Afwachtehn maar weer.

gr nina

Haha ik heb net op je andere bericht gereageerd maar dit slaat alles nog iets waarmee ik het eens ben!! Mijn vriend en ik waren in het ziekenhuis voor een inwendige echo om te kijken voor die verklevingen en toen zagen ze dat mijn ei op springen stond dus wij naar huis en klussen.. Kreeg hij niet voor elkaar hij stond teveel onder druk.. Ik ben van plan hem komende maand maar gewoon niks te vertellen en hem te verleiden..

Grz phoebe

Ja hoor, hier nog zo eentje... in mei wilden we er voorhet echie voor gaan (in nov. al gestopt met de pil)   Ik was er zelf wel de afgelopen maanden wat meer mee bezig, maar dit toen niet met mijn man besproken.   In mei dus wel, en ik hou mijn temp. bij, dus zou het vrij duidelijk moeten zijn wanneer...
Bleef de temp stijging dus uit!!! erg frustrerend, en wij maar blijven klussen, want het zou de volgende dag maar wèl gebeuren!!   Nou, niet dus, en na zo'n 10 dagen bijna elke dag klussen hadden we er beide ook wel even genoeg van, maar ja, je wilt het zo graag  en je wilt er alles aan doen...   dit eindigde in een paar dagen stille ruzie, zonder sex dus...
Uiteindelijk wel ongi geworden, zonder temp stijging, en kon de cyclus weer opnieuw beginnen.   Dit keer maar niks meer gezegd en zelf rond die tijd wat meer initiatief genomen, zonder dat hij het in de gaten heeft gehad....(of toch wel????)
Nu gelukkig wel weer een temp stijging en dus een eisprong gehad en ook op het goede moment geklust en geen ruzie gehad....kan niet beter zou je zeggen
10 juli is mijn NOD...ik wacht af.
Jullie ook succes enneh blijven verleiden hè!!!!!     haha
groet, simone

Haha ja ik herken dit! Mijn mannetje weet ook niet wanneer mijn ei is. Vorige ronde hadden we het er over en toen zei ik dat het weekend ervoor mijn ei geweest is. Toen zei hij 'oh vandaar dat je zo gewillig was".!! Haha hij moest er wel om lachen!

Terug
Bovenaan