Geheimpje.....

Ik heb een geheim.....
En nee, ik ben niet zwanger!! Haha

Maar mijn schoonzusje wel. Ze heeft t mij in het geheim verteld. Waarom? Omdat ze zwanger is van een man die ze pas net 2 maanden kent.

Schrikken natuurlijk. Maar zij wil al jaren kinderen, maar door een aantal stukgelopen relaties vroegen wij ons af of t überhaupt nog zou gaan gebeuren. Ze is 35.

En nu dit. Onverwacht.
Stiekem vind ik het super leuk. Want dat betekent dat mijn kinderen er nu eindelijk een neefje of nichtje bij krijgen (wij zijn aan beide kanten de eerste en de enige met kinderen).
Zeker leuk voor min jongste want dat scheelt straks nog geen jaar.
Maar ja....ik weet ook hoe heftig t krijgen van kinderen is voor je relatie. En hoe moet dat als je elkaar nog maar net kent? Bovendien is het voor hem ook een shock. Ze waren nog in de datingfase. Laat staan dat hij echt over kinderen had nagedacht. Oeps....

Je begrijpt dat dit geheim op mijn lippen brand maar omdat het nog heel pril is heb ik geheimhouding belooft aan mijn schoonzus.
Vind het ook wel leuk dat ze mij in vertrouwen heeft genomen, maar ik kan slecht geheimen bewaren. En ik ben t ook niet gewent om dingen voor mijn man stil te houden. Ik ben een echte flapuit. En sinds ik het weet denk ik iedere dag;
Ohoooo.....je zus is zwanger!!! Whaaaaah!!!

Ze wil t pas vertellen als ze de echo heeft gehad. Dus dat duurt nog wel een week of 3 a 4. Lang!!!

Haha dus ik schrijf t hier maar even van me af.

Wat vinden jullie daar nou van?

Ja, ik was na vier maanden samen zwanger van de eerste en vier jaar later zijn we drie kinderen verder en hartstikke gelukkig..
Kan dus goed gaan!
Gefeliciteerd!! en succes met je mond houden :)..
Zou ik ook moeilijk vinden.

Ik zou het gewoon tegen manlief vertellen haha. Ik ben de landverrader in onze familie dus...

Wel leuk zeg. Tja soms gaat het anders dan gewenst of gepland. Ken ook mensen die twee jaar na de geboorte van het kindje uit elkaar gaan. Het zegt niks, je moet er zelf wat van maken..

Icmf wat leuk om te horen dat t bij jullie ook zo snel isbgegaan en dat jullie nog nu drie kinderen verder zijn en nog steeds bij elkaar.
Ik gun mijn schoonzusje ook een leuke relatie en een kindje. Omdat ik weet dat zij dit al jaren zoekt hoop ik echt dat t goed gaat. En dat die vent er ook volledig voor gaat. Ik ken hem nog geeneens dus geen idee wat voor type het is.

En kloof 4atas: hoe lang je bij elkaar bent geeft zeker geen garantie dat t goed gaat. Dus ja.

En ik ben meestal ook de landverrader hoor. Omdat ik zo slecht mijn mond kan houden vertel ik het meestal onder het mom ' echt niet zeggen he' haha.
Maar ik ga het nog wel even proberen.
Wat ik al zeg, ik vind het ook wel heel leuk dat ze mij in vertrouwen heeft genomen.
En ik vind eigenlijk dat ze t zelf moet vertellen....

Maar we zullen zien hoe lang ik het volhou ;-)

Schrijf het lekker anoniem van je af, maar vertel het niemand persoonlijk. Ze heeft je in vertrouwen genomen.

Ik hoop dat de relatie goed blijft gaan, maar net als wat de anderen zeggen... de duur van een relatie geeft niet aan of je een kindje aan kan.

Als je 5 jaar 'alleen' (samen) bent geweest en altijd alles kon doen wat je zou willen is een kindje ook een enorme inpact op je relatie.

Nou tante in spe, houd ons op de hoogte!

Terug
Bovenaan