Geheimtaal!

A

Anoniem

Guest
Bedankt Miep! Ik heb 't!

We bedenken een maf verhaal met veel afkortingen en proberen dan te bedenken om wie het gaat.
Open er even een nieuw topic voor als je het hebt geraden, want anders wordt 't een zooitje....
Enne....degene die 'm begint moet 'm ook eindigen/ Dus als je er een begint, wel regelmatig kijken of er al een goed antwoord bij zit....

Iedereen mag raden!

Ik begin met eentje.

Hoi D

Gaat alles goed met E in A?
Ik was laatst op een korendag in Z toen ik iemand tegenkwam die sprekend op jou lijkt! Heb jij een Z?
Hoe gaat het met je N? Al een beetje uitgerust inmiddels?

Liefs A

???

Dit gaat vast niet over mij, want ik ken Annet niet zo heel goed. Heb wel een Z daarentegen...

haha jij zag zelf dus ook overeenkomsten. Fijn dat ik niet alleen ben! maar zou toch wat zijn als je jezelf niet herkent in een verhaal over jezelf. Ben benieuwd wat het antwoord is!

Hoi Danielle

Gaat alles goed met E vie in Amsterdam?
Ik was laatst op een korendag in Zandvoort toen ik iemand tegenkwam die sprekend op jou lijkt! Heb jij een Zus?
Hoe gaat het met je Nachten? Al een beetje uitgerust inmiddels?

Liefs Annet

Is dit goed?

Hoi Daan...

Gaat alles goed met Evi in Amstelveen?
Ik was laatst op een korendag in Zandvoort toen ik iemand tegenkwam die sprekend op jou lijkt! Heb jij een Zus?
Hoe gaat het met je Nachten? Al een beetje uitgerust inmiddels?

Liefs A
nnet

Hey Annet!

Wat leuk!
Wel, Evi gaat heel aardig... de nachten nog niet super.. maar er lijkt een kleine verbetering... afgelopen nacht was ze niet 6 keer wakker... maar slechts 3 keer!
Ik heb wel een zus ja... maar of die op een korendag rondloopt... en zus is wel stukje ouder ook!!
Is het de bedoeling dat ik hem doorgeef... of Annem???
Of sla ik ook de plank mis... en gaat het helemaal niet over mij....
Liefs!

Terug
Bovenaan