geheugenkaartje

Misschien een rare vraag om hier te stellen, maar heeft iemand een idee als je foto camera aangeeft.. memory card eror wat er aan de hand is?
Ik heb het kaartje er al uitgehad, schoongemaakt, in de pc zelf gestopt maar hij blijft het aangeven.
het kaartje is net nieuw, en ik heb al vaker foto's erop gemaakt en ze via de pc eraf gehaald zonder problemen.
Ik had foto's met Sint Maarten gemaakt ook zonder problemen, maar toen ik ze op de pc wou zetten gaf hij dus ineens die error aan.
AAAAAAaaaah ik baal er van , want ik kan nu dus ook geen foto's van Annique maken.
Hoop dat iemand me kan helpen...
Anders toch maar ff langs een fotozaak.
Kijken of ze me daar kunnen helpen.
Maar ik dacht misschien heeft iemand hier een idee? Voor ik richting de stad moet gaan rijden waar ik geen zin in heb hihi

liefs sandra

Hoi Sandra, ik heb er niet veel verstand van, maar er zit ook een "slot" op het kaartje. Dat is een heel klein schuifje dat je dus kan verschuiven van unlocked naar locked. Misschien is dat het euvel?
Anders idd even naar de fotozaak die kunnen je zeker helpen.....

Succes!!

Groetjes van Cissy

Hoi, ik hoor eigenlijk niet op dit forum, maar 't is hier altijd zo gezellig, dat ik wel regelmatig even meelees!

maarre, naast dat schuifje kun je ook even proberen om het kaartje te formateren. Onze fotospeciaalzaak vertelde ons dat je dat eigenlijk altijd moet doen als je het kaartje leeggemaakt hebt, omdat er altijd "restjes" van die digitale foto's op blijven staan. In de handleiding staat vast wel hoe je dat moet doen (bij ons zit het in het menu ergens onder "set up"). Door te formateren wordt je kaartje dus echt goed leeggemaakt.

Succes!

Jacoline (Najaar 2006 mama).

thanks meiden!
ik heb m geformateerd en hij doet t nu weer!!
gelukkig, was al bang dat hij stuk was.
dus ik kan weer plaatjes schieten van mijn meissie haha
liefs sandra

thanks meiden!
ik heb m geformateerd en hij doet t nu weer!!
gelukkig, was al bang dat hij stuk was.
dus ik kan weer plaatjes schieten van mijn meissie haha
liefs sandra

Terug
Bovenaan