Gehoortest laatste dag oktober

Straks om 10u komen ze van het consultatieburo v imtake gesprek en krygt alina d,r gehoortest k,ben benieuwd maar ze hoort goed want als we tegen d,r praten gaan d,r oogjes die kant op en t,is alweer 31 okt hoewel de laatste lootjes erg zwaar waren en t,wachten lang duurde dan is deze maand achteraf toch eigenlyk snel gegaan zyn er nog wachtende mama,s?

Heeft Alina niet de gehoortest gehad tijdens de hielprik? Dat doen ze bij ons namelijk wel. En dan doen ze later de intake.

En inderdaad de maand oktober is snel gegaan! Eind september kon hij niet snel genoeg komen om van ons vrachtje af te zijn.

Sinds vandaag ben ik echt allen met de kinderen (m'n moeder is na 2 weken weer naar huis) en dat is toch best apart. Weer alleen in je eigen huis terwijl je 3 weken lang aanspraak gehad hebt.

Hier hebben we ook de gehoortest gehad gelijk et de hielprik.
Alles was goed gaf bij beide dingen geen kik......

De kleine gaat deze week haar vierde week in wat gaat de tijd toch snel.

Ze komen zo van het consultatie buro om haar te wegenben heel benuwd.

Dag 5 is de verloskundige thuis geweest voor de hielprik. Consultatiebureau is op dag 11 thuis geweest voor een intake + wegen. Op de dag 12 zijn we daar geweest voor de gehoortest...Met 3,5 week weer naar CB voor wegen, meten en onderzoek kinderarts.
Het gaat overal dus anders......

Nee hielprik deed de verlk en gehoortest v buro nou t,duurde echt lang en liep ik nog 10 dagen over tyd achteraf is t,niks m,n man is nog t/m woensdag vry dan moet k,het zelf gaan doen vindt t,nu al best rustig ook qua kraamvisite

Hier ook gehoortest gelijk met de hielprik gedaan.

Ze zijn vorige week donderdag van het cb geweest om te wegen en intake. Toen woog Eline 2700 gram. Ze zijn vanmorgen weer geweest om te kijken of ze gegroeid was, en ik was zo blij, want dat was ze en ze mocht ook lekker naar buiten. Ze weegt nu 2870. 25 gram onder haar geboortegewicht. Ik ben vanmorgen de wagen.

Hier trouwens ook rustig met de kraamvisite. Alles wat vorige week zou bellen (heeft 1 iemand gebeld) Hbe ik doorgestuurt naar deze week. We wilden vorige week echt even rust, voor Eline en ook voo rmijzelf. Eline kwam niet op gewicht en haar temp bleef maar schommelen. Gelukkig zijn ze nu allebei veel beter.

en ik ben nog steeds aan het wachten tot de kleine een keer wil komen.
ben nu "pas" 4 dagen overtijd. voor mijn gevoel al veel langer hahaha.
komt denk ik ook dat onze dochter volgende week donderdag 5 jaar word en dat willen we gewoon vieren natuurlijk. desnoods maar met de kraamverzorgende erbij hahaha

Haha we hebben de verjaardag van m'n oudste dochter en mij ook noodgedwongen moeten vieren met de kraamhulpen erbij. Aangezien Lieke de 7e gehaald is en wij allebei de 13e jarig zijn.
Het was wel een super dag want de dames hadden voor ons allebei een kado gehaald. Het belangrijkste was dat Britt een fijne dag had en zich jarig voelde aangezien ze 3 werd.

Terug
Bovenaan