gehoortest

Onze dochter heeft vrijdag de gehoortest gehad. Haar rechteroor regeerde niet goed. vanmorgen opnieuw getest en weer geen goed resultaat. De volgende stap is nu een doormeting van het gehoorkanaal bij ons thuis. Wie heeft er ervaring mee?
Mocht onze dochter inderdaad een slecht oor hebben, wat staat ons dan te wachten? Ik zie een hoop onderzoeken en gesleep voor me met ons kleine frummeltje.
 
he wat vervelend dat het resultaat niet goed was. Hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen. Ik heb hier geen ervaring mee en ken ook niemand die hier ervaring mee heeft dus kan je helaas niet helpen.
Wens jullie veel sterkte en hoop op het beste!
 
zover als ik weer, komen er geen ontelbare onderzoeken. bij mijn zoontje was 1 oortje ook niet meteen door de test heen. en mn vriend is ook doof/slechthorend dus de kans zat er zeker in. ik heb toen ook maar meteen gevraagd wat nu? hij kreeg direct daarna een zelfde test met een ander oordopje en was meteen door. als hij dan niet door zou zijn, moest ie naar het ziekenhuis om daar een andere test te doen. bleek hij daar toch slechthorend te zijn, dan deden ze verder niks. maar kreeg hij eerder een hoorapparaat zodat hij qua taal en uitspraak niet ver achter zou gaan lopen.
hopelijk komt het allemaal goed, met of zonder apparaatjes
 
De test thuis vanuit het consultatiebureau was ook niet voldoende. Dus we zijn inderdaad doorverwezen naar het ziekenhuis. Daar gaan ze wel een aantal testen doen maar dat is allemaal op 1 dag dus niet 100 keer naar het zh op en neer gelukkig.
 
Terug
Bovenaan