geinige foto

Wauw, leuke foto zeg. En wat ziet je princes er ook leuk uit he. Zij is vast ook heel trots op haar papa en mama.

Hoi Sil,
wat een enorm leuk shirt heeft je dochter aan, die wil ik ook voor mijn man, hij heeft het geboortekaartje van onze dochter op zn arm... een old skool zeemans tatoo, zelf ontworpen.
waar heb je het gekocht?
super leuke foto!
Belinda

jeetje wat een geinige foto, en wat een leuk t-shirt, jullie zijn met recht een trotse papa en mama

Hey!!!

Echt een mooie foto!!! hihi!!! Ik wil mn dochters naam ook wel op me laten zetten maar ik durf niet................

x memke

Het shirt is eigenlijk nog van de oudste, die had het van mijn broer gehad. Papa heeft haar naam op zijn andere arm staan.
Hij heeft het destijds bij Large besteld. Ze hebben ook een website; www.large.nl
Ik heb net voor je gekeken, maar hij staat er niet meer bij, misschien kunnen ze hem nog drukken?
Ik zelf heb de naam van de oudste op de bovenkant van  mijn borst staan. Boven mijn bh, zeg maar.  En binnenkort komt de jongste er ook bij.
Als het zover is, laat ik jullie het resultaat zien.
Sil

Ohhhh wat schattig zeg!!
En wat leuk die bos haar!!
Ben er maar trots op!!

Groetjes Mikkie.

Nog even een tip: bij www.simplycolors.nl kun je ook zelf shirtjes maken,je kunt erop laten drukken wat je wil.

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan